Seful Opel exclude o alianta cu Fiat
Seful Opel, Karl-Thomas Neumann, a declarat ca exclude o alianta cu Fiat, dar a afirmat ca observa necesitatea imbunatatirii nivelului productiei si a utilizarii platformelor in industria auto, precum si la Opel, transmite Reuters, potrivit Agerpres.
Potrivit unui articol publicat recent in 'New York Times', directorul general al Fiat Chrysler, Sergio Marchionne, i-a invitat pe sefii General Motors (GM) - compania mama a Opel - sa se intalneasca pentru a discuta o posibila fuziune, insa invitatia a fost respinsa.
'In principiu, Sergio Marchionne are dreptate, industria auto dezvolta aceleasi lucruri de peste zece ori. Costurile de dezvoltare ar putea fi reduse cand producatorii auto impart tehnologia', a explicat Karl-Thomas Neumann.
Necesitatea ca masinile europene sa-si reduca emisiile de dioxid de carbon face ca producatorii auto sa dezvolte motoare similare. Costul producerii urmatoarei generatii de motoare mai mici ar putea fi redus prin impartirea costurilor de dezvoltare intre branduri.
'Ar fi o mare greseala pentru Opel sa caute o colaborare cu PSA Peugeot Citroen pentru utilizarea platformelor de productie, si nu o colaborare cu General Motors, pentru a utiliza mai bine resursele GM', a explicat seful Opel.
Sergio Marchionne a declarat in repetate randuri ca industria auto trebuie sa treaca printr-un proces de consolidare, in conditiile in care producatorii auto se confrunta cu randamente reduse si cresterea capitalurilor necesare pentru dezvoltarea de noi automobile.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS