Valoarea de piata a constructorului auto Fiat Chrysler s-a prabusit pe bursa, dupa un articol publicat de New York Times. De ce a respins General Motors fuziunea
Valoarea actiunilor ce apartin constructorului auto Fiat Chrysler Automobiles a scazut, luni, dupa ce New York Times a publicat un articol conform caruia, in luna martie a acestui an, producatorul italian a propus o alianta cu rivalul american General Motors, transmite Bloomberg, potrivit Agerpres.
In jurul orei 10,15 a.m., actiunile Fiat Chrysler Automobiles erau in scadere cu 3,4%, valoarea de piata a Fiat Chrysler fiind de 18,6 miliarde de euro.
Potrivit unui articol publicat sambata in New York Times, in luna martie a acestui an, directorul general al Fiat Chrysler, Sergio Marchionne, i-a invitat pe directorii General Motors sa se intalneasca pentru a discuta o posibila fuziune, insa invitatia a fost respinsa.
'Sansele pentru ca o operatiune de tip fuziune&achizitie sa aiba loc acum sunt mai mici decat in urma cu doi ani', a apreciat analistul Bancii Akros, Gabriele Gambarova.
Chiar daca stirea ca GM a respins oferta lui Marchionne este una negativa, in opinia analistului, cel mai bun candidat pentru o fuziune este Volkswagen, urmat de GM.
Sergio Marchionne a declarat in repetate randuri ca industria auto trebuie sa treaca printr-un proces de consolidare, in conditiile in care producatorii auto se confrunta cu randamente reduse si cresterea capitalurilor necesare pentru dezvoltarea de noi automobile.
Marchionne estima in luna martie ca o fuziune cu GM sau Ford Motor ar putea fi fezabila din punct de vedere tehnic, insa, atat GM, cat si Ford, au precizat ca se concentreaza pe propriile planuri de afaceri.
Mai multe despre:
#Fiat Chrysler Automobiles#General Motors
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS