Revolutia franceza cu 350 de cai putere. 408GT ataca Passat, Insignia, Mondeo si Superb. GALERIE FOTO
Anul acesta la Frankfurt vedem concurenta frantuzeasca pentru cele mai vandute masini in segmentul mediu.
406 sau 407 au fost nume celebre precum Passat, Mondeo sau 156. Peugeot se lupta intr-o vreme cu Volkswagen, Ford si Alfa Romeo. De la egal la egal. De la cota de piata la cota de piata.
Jurnalistii faceau comparative peste comparative si era greu sa decizi intre 4 masini foarte bune. Printre ele era si Peugeot.
De un timp incoace insa, in locul lui Peugeot au aparut Opel cu Insignia sau alte brand-uri cu alte oferte. 406 si 407 nu au mai avut un succesor la fel de valoros.

Pueugeot s-a concentrat pe masinile mici si pe cele compacte, a incercat piata cu diverse SUV-uri de diverse marimi si forme si s-a pierdut un pic prin ecuatia pozitionarii. 107 (acum 108) e cam singurul model nou care-si face treaba. Probabil ca din cauza incertitudinilor a aparut si amenintarea falimentului, pe care Statul Francez impreuna cu grupul Dongfeng au rezolvat-o cu cate 800 mil. euro.

Peugeot e in resurectie si un nou model numit 408GT ar putea sa-I readuca pe Leu (logo Peugeot) acolo unde ii era locul, in topul masinilor de volum, in segmentul mediu. AutoExpress a facut rost de niste poze in premiera, derivate din conceptual Exalt aratat la Beijing in 2014.

Motoarele pot fi diesel-uri intre 120 si 180 de cai. Cele cu benzina pot ajunge pana la 340 de cai in combinatie cu un motor electric. Francezii sunt recunoscuti pentru motoarele diesel extraordinare care s ebat in fiecare an cu cele Audi la Cursa de 24h de la Le Mans.

408GT trebuie sa apara cat mai repede, mai ales ca Maxime Picat (directorul companiei) a spus intr-o conferinta de presa ca designul si tehnologia de pe conceptul Exalt sunt cheia urmatoarei generatii de masini premium Peugeot.

La Shanghai 2015, acum o luna, Peugeot a lansat oficial 308GT, modele de 2 litri si 180 de cai diesel si 1.6 litri si 200 de cai putere benzina.
La Salonul de la Frankfurt avem sanse sa vedem cel ami repede nol Peugeot 408GT.
Mai multe despre:
#Peugeot
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS