Vanzarile Peugeot au crescut cu 5,4% in trim. III, datorita avansului din Europa si Asia
Vanzarile PSA Peugeot Citroen, al doilea mare producator auto din Europa, au crescut cu 5,4% in trimestrul III, datorita rezultatelor bune pe pietele din Europa si Asia. Veniturile companiei au consemnat un avans de 1,6% fata de aceeasi perioada din 2013.
Numarul de automobile vandute de grupul francez in trim. IIII s-a ridicat la 643.598 de unitati, datorita cresterii livrarilor cu 7% in Europa si cu 44% in Asia, in comparatie cu intervalul corespunzator anului trecut.
Cota de piata a Peugeot a scazut usor, cu 0,1%, la 11,8% in Europa, in conditiile in care grupul estimeaza ca piata europeana a crescut cu 5,8% in perioada iulie-septembrie.
Peugeot a inregistrat venituri totale in valoare de 12,2 miliarde de euro in cel de-al treilea trimestru, divizia de automobile raportand un avans al veniturilor de 2,7%.
Actiunile Peugeot au urcat cu 3,1% pe bursa din Paris, dupa publicarea rezultatelor financiare.
Titlurile grupului francez au avansat cu 21% in acest an, valoarea de piata a companiei fiind estimata la 7,39 de miliarde de euro, potrivit Bloomberg.
Producatorul francez este pe pierdere de doi ani, astfel ca, la inceputul anului, a incheiat un parteneriat cu grupul chinez Dongfeng Motor pentru a accelera extinderea in afara Europei, in incercarea de a reechilibra situatia financiara a companiei.