Numarul de automobile vandute de grupul francez in trim. IIII s-a ridicat la 643.598 de unitati, datorita cresterii livrarilor cu 7% in Europa si cu 44% in Asia, in comparatie cu intervalul corespunzator anului trecut.

Cota de piata a Peugeot a scazut usor, cu 0,1%, la 11,8% in Europa, in conditiile in care grupul estimeaza ca piata europeana a crescut cu 5,8% in perioada iulie-septembrie. 

Peugeot a inregistrat venituri totale in valoare de 12,2 miliarde de euro in cel de-al treilea trimestru, divizia de automobile raportand un avans al veniturilor de 2,7%. 

Actiunile Peugeot au urcat cu 3,1% pe bursa din Paris, dupa publicarea rezultatelor financiare.

Titlurile grupului francez au avansat cu 21% in acest an, valoarea de piata a companiei fiind estimata la 7,39 de miliarde de euro, potrivit Bloomberg. 

Producatorul francez este pe pierdere de doi ani, astfel ca, la inceputul anului, a incheiat un parteneriat cu grupul chinez Dongfeng Motor pentru a accelera extinderea in afara Europei, in incercarea de a reechilibra situatia financiara a companiei.