Reuters: Renault mizează pe Dacia pentru a se redresa în urma pandemiei și împrospătează imaginea mărcii românești low-cost cu noi modele îmbunătăţite
Dacia Duster
Producătorul auto francez Renault a publicat, în această săptămână, primele fotografii cu noile Sandero şi Logan, unele dintre cele mai bine vândute modele, mizând pe brandul său românesc low-cost Dacia să recupereze o parte din pierderile generate de pandemie, scrie Reuters.
Sub conducerea noului director general Luca de Meo, Renault, care înregistrează pierderi masive, încearcă să se redreseze în urma crizei provocate de pandemia de coronavirus (COVID-19), în timp ce îmbunătăţeşte relaţia tensionată cu partenerul de alianţă Nissan din Japonia.
Săptămâna trecută, Renault a anunţat un plan destinat reorganizării grupului în jurul mărcilor sale, şi nu în funcţie de zone geografice, pe care le va regrupa în patru unităţi de business: Renault, Dacia, Alpine şi New Mobility.
Potrivit Renault, acest proiect vizează crearea unei structuri organizaţionale mai simple şi mai orientate spre rezultate, dar care să întărească coeziunea, motivaţia şi sentimentul de apartenenţă al echipelor grupate pe mărci, scrie Agerpres.
Dacia a publicat, luni, primele fotografii cu noile Sandero, Sandero Stepway şi Logan, modele ce vor fi prezentate oficial pe 29 septembrie. Conform unui comunicat al producătorului auto, noul Logan va fi comercializat în România, Spania, Noua Caledonie, Tahiti, Estonia, Letonia, Lituania, Polonia, Ungaria, Slovacia, Maroc, Bulgaria şi Republica Moldova.
Sedanul Dacia Logan a fost lansat în 2004, în timp ce modelul Sandero în 2007.
Într-un interviu apărut săptămâna trecută în revista franceză Le Point, Luca de Meo a declarat că Dacia nu ar trebui să-şi schimbe modelul low-cost, dar a adăugat că brandul ar trebui să aibă o imagine "mai grozavă".
De Meo urmează să dezvăluie în ianuarie planul său strategic pentru Renault. Statul francez deţine 15% din Renault, care a raportat anul trecut pierderi nete de 141 milioane de euro.
Producător de automobile din anul 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule, în 2019. Compania românească Dacia a fost preluată de Renault în 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS