Renault va produce noul Clio la trei fabrici din Europa, pentru a face fata cererii. Este cel mai vandut model al francezilor
Renault Clio
Grupul auto francez Renault, proprietarul Dacia, va produce noua versiune a modelului Clio la trei uzine din Europa pentru a putea face fata cererii, a declarat directorul de productie de la Renault, Jose Vincente de los Mozos, intr-un interviu publicat vineri in cotidianul "Le Monde", potrivit Agerpres.
Cea de-a patra generatie a modelului Clio a fost anul trecut cel mai bine vandut model de automobil al grupului Renault, devansand SUV-ul Duster.
"Avand in vedere succesul comercial al acestui model, care s-a vandut in peste 400.000 de exemplare in 2015, si tinand cont de nivelul de saturatie al uzinelor de la Bursa (Turcia) si in curand al celei de la Flins (Franta), am decis sa il producem si la uzina de la Novo Mesto (Slovenia)", a declarat Jose Vincente de los Mozos.
Uzina Renault din Slovenia, care a produs si precedentele generatii de Clio, asambleaza in prezent mai ales modelele Twingo si Smart cu patru locuri. Pe aceleasi linii de productie va fi fabricat si Clio 4 , incepand din luna februarie 2017.
Potrivit lui Jose Vincente de los Mozos, uzina de la Novo Mesto ar putea produce intre 50.000 si 70.000 de Clio pe an. Comparativ, anul trecut uzina de la Flins a produs aproximativ 130.000 de unitati iar de pe liniile de asamblare de la Bursa, unde se produce si versiunea break, au iesit peste 280.000 de unitati.
Locul unde va fi produs modelul Clio si mai ales ipoteza unei mutari totale a productiei in Turcia a celei de-a patra generatii de Clio au provocat discutii aprinse la inceputul lui 2010, directorul general de la Renault, Carlos Ghosn, fiind nevoit sa dea explicatii la Palatul Elysée.
Sase ani mai tarziu, uzina Renault de la Flins produce aproximativ o treime din modelele Clio vandute in Europa si in plus in scurt la aceasta uzina va incepe sa fie produs si viitorul model Micra al partenerului Nissan precum si automobilul electric Zoe.
Compania Dacia a fost preluata de Renault in anul 1999. Relansata in 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucator de notorietate pe piata auto europeana.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS