Renault vrea sa majoreze productia modelelor Logan si Sandero in Iran
Renault vrea sa majoreze productia modelelor Logan si Sandero in Iran si sa lanseze in aceasta tara noi linii de productie pentru doua modele, inclusiv Renault Kwid, a anuntat Fars, transmite trend.az.
"In viitorul apropiat, reprezentantii Renault vor veni in Iran pentru a incheia un acord privind infiintarea unei societati mixte cu firma Pars Khodro, principala subsidiara a grupului SAIPA, pentru a-si extinde prezenta pe piata iraniana in Iran", a raportat Fars.
Agentia nu a precizat care ar fi al doilea model Renault care ar urma sa fie fabrica in Iran, dar in ianuarie Reuters anunta ca producatorul auto francez vrea sa introduca modelele Clio si Captur.
Renault Pars, o societate mixta detinuta de Renault si Industrial Development and Renovation Organization of Iran, a inaugurat oficial linia de asamblare a modelului Sandero in septembrie 2015, pentru a produce anual 10.000 de vehicule.
Inainte de inasprirea sanctiunilor impotriva Iranului, in 2011, Renault avea o prezenta importanta aici, detinand o cota de piata de aproximativ 10%.
Si directorul general al aliantei Renault-Nissan, Carlos Ghosn, a anuntat recent ca producatorul auto intentioneaza sa aiba o prezenta ''mult mai masiva'' in Iran si va cauta mai multi parteneri pentru reluarea afacerilor in aceasta tara, unde piata auto ar urma sa urce cu cel putin 50%.
Companiile auto importante isi pregatesc revenirea pe piata din Iran, dupa acordul istoric de la Viena privind programul nuclear iranian in schimbul eliminarii sanctiunilor.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS