Renault îşi vinde participaţia la societatea mixtă cu Dongfeng. Ce strategie adoptă în China
Renault
Constructorii de automobile Renault (Franţa) şi Dongfeng (China) au anunţat marţi că au decis să pună capăt societăţii lor mixte chineze Dongfeng Renault Automotive Company (DRAC).
Grupul Renault, proprietarul Dacia, a precizat că pachetul său de 50% din acţiunile DRAC va fi vândut companiei Dongfeng, iar noua sa strategie pentru piaţa chineză va consta în reorientarea activităţilor spre vehiculele utilitare şi vehiculele comerciale uşoare.
În paralel, cele două companii vor continua cooperarea cu Nissan, în special în ceea ce priveşte motoarele de ultimă generaţie.
"Începem un nou capitol în China. Ne vom concentra pe vehiculele electrice şi vehiculele comerciale uşoare, precum şi pe o utilizare mai eficientă a relaţiei noastre cu Nissan", a declarat Francois Provost, preşedinte Renault pentru regiunea China, potrivit Agerpres.
Renault este unul dintre marii producători mondiali de automobile afectaţi de impactul coronavirusului, care a dus la închiderea uzinelor şi prăbuşirea cererii.
Grupul Renault a înregistrat în 2019 o pierdere netă de 141 milioane de euro (faţă de un profit de 3,3 miliarde de euro în 2018), în timp ce vânzările totale au scăzut cu 3,4% în ritm anual, până la 3,753 milioane vehicule.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Renault România a anunţat că la uzinele Dacia de la Mioveni se va relua progresiv producţia începând din 21 aprilie, urmând ca din 4 mai să revină la activitatea normală.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS