Renault va incepe productia de masini in China, in urmatorii 3 ani, in parteneriat cu Dongfeng Motor
Grupul francez Renault, care detine Dacia, va construi o fabrica in China in parteneriat cu grupul Dongfeng Motor, vizand sa comercializeze in anul 2016 pe piata chineza primele autoturisme de productie locala, transmite Bloomberg, potrivit Mediafax.
Cele doua companii vor colabora cu partenerul de alianta al Renault, compania japoneza Nissan, care produce deja automobile in China in parteneriat cu Dongfeng, in cadrul unui "triunghi de aur" generator de sinergii in zona costurilor si investitiilor in tehnologie, a declarat Carlos Ghosn, directorul general al Renault si Nissan.
Renault si Dongfeng au semnat luni in Wuhan, China, un acord de parteneriat care presupune investitii de 7,76 miliarde yuani (929 milioane euro).
Pana in 2016, cand vizeaza comercializarea primului autoturism Renault de productie locala pe piata chineza, grupul francez va fi ramas cu aproximativ 10 ani in urma rivalilor Volkswagen, General Motors si Toyota, care au dezvoltat deja linii de productie pe cea mai mare piata auto din lume, noteaza Bloomberg.
Cu o cota de piata de numai 3,1%, producatorii francezi de automobile au cea mai slaba prezenta in China, fiind devansati de producatorii locali, dar si de rivalii din Germania, SUA, Japonia si Coreea de Sud, potrivit Asociatiei Producatorilor de Automobile din China.
Productia de automobile in China va ajuta Renault sa scape de acciza de 25% pe importul de automobile, astfel ca preturile practicate de companie vor deveni mai competitive.
Decizia grupului francez de a incepe asamblarea de autoturisme in China face parte din strategia de reducere a dependentei de Europa, unde genereaza aproximativ jumatate din vanzari, iar piata auto este la minimul ultimilor 20 de ani.
Presedintele Dongfeng Motor, Xu Ping, a declarat luni ca parteneriatul cu Renault poate deveni un jucator competitiv prin valorificarea experientei acumulate de Nissan, de la dealer si marketing la tehnologie.
Compania mixta Renault-Dongfeng are in prezent licenta numai pentru SUV-uri, insa vizeaza, cu timpul, sa produca intreaga gama de autovehicule pentru pasageri.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS