Renault a depasit PSA, devenind cel mai mare producator auto francez. Dacia stabileste un nou record de vanzari in 2016
Grupul auto francez Renault, proprietarul Dacia, a anuntat marti ca in 2016 a inregistrat un nou record mondial de vanzari ceea ce i-a permis sa treaca in fata rivalului PSA si sa ocupe titlul de cel mai mare constructor auto francez, informeaza un comunicat de presa.
Grupul Renault (marcile Renault, Dacia si Renault Samsung) a precizat ca vanzarile sale de autoturisme si utilitare usoare au crescut anul trecut cu 13,3%, pana la 3,18 milioane unitati, in conditiile in care marcile Renault si Dacia au inregistrat vanzari record. Comparativ, PSA a vandut anul trecut 3,15 milioane vehicule la nivel mondial.
"In 2016, am stabilit un nou record cu peste 3,18 milioane de vehicule vandute. Strategia noastra de reinnoire a gamei si de expansiune geografica, demarata in urma cu mai multi ani, este un succes. Ea a permis grupului sa-si creasca semnificativ volumele si sa cucereasca cote de piata in fiecare din regiunile noastre", a declarat directorul comercial de la Groupe Renault, Thierry Koskas.
Marca Renault a inregistrat un nou an de crestere si a devenit a doua marca din Europa. Cu 1,390 milioane de unitati inmatriculate, crestere de 12,1% in ritm anual, cota sa de piata a urcat cu 0,4 puncte pana la 8,1%.
In ceea ce priveste marca Dacia, la 11 ani dupa ce si-a facut debutul in Europa, aceasta marca a inregistrat o noua crestere a inmatricularilor in 2016 (+10,8%) si a stabilit un nou record de vanzari cu 415.010 inmatriculari anul trecut.
Pentru 2017, Renault intentioneaza sa continue sa profite de reinnoirea gamei sale. Pe o piata auto mondiala care ar urma sa creasca cu 1,5-2% comparativ cu 2016, grupul francez anticipeaza o crestere a vanzarilor si a cotei sale de piata atat in Europa cat si la nivel international.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS