A murit omul care a transformat Dacia intr-un brand cunoscut la nivel european. Constantin Stroe a scris istorie in cei 48 de ani pe care i-a lucrat in uzina de la Mioveni
"Presedintele - director general Automobile Dacia, Yves Caracatzanis, comitetul de management al Grupului Renault Romania si intreg colectivul companiei isi exprima regretul profund in fata pierderii celui care, timp de 48 de ani, a scris istoria automobilului romanesc. Constantin Stroe este omul a carui viata se confunda cu marca Dacia si intreaga industrie auto din Romania", se arata intr-un comunicat transmis presei de Directia Comunicare a Grupului Renault Romania.
Conform aceleiasi surse, Constantin Stroe a fost unul dintre martorii nasterii si cresterii uzinei Dacia la Mioveni, acolo unde a parcurs toate etapele carierei profesionale, pana la pozitia de director general. El a fost, totodata, cel care a contribuit semnificativ la asigurarea unei tranzitii de succes intre ceea ce a fost si ceea ce a devenit Dacia.
"Lui Constantin Stroe i se datoreaza, in buna parte, salvarea marcii Dacia dupa anii '90 si reintoarcerea acesteia in marea familie a Grupului Renault. (...) Constantin Stroe a imbratisat cu aceeasi pasiune rolul de purtator de cuvant al intregii industrii romanesti de automobile, din pozitia de presedinte - director general al Asociatiei Constructorilor de Automobile din Romania (ACAROM)", se mai mentioneaza in comunicat.
Constantin Stroe s-a nascut pe 24 martie 1942 la Hulubesti, in judetul Dambovita.
In 1967, dupa ce a absolvit Universitatea Politehnica Bucuresti, Facultatea Tehnologia Constructiilor de Masini, s-a angajat ca inginer la uzina Mecanica Teleajen. Un an mai tarziu s-a alaturat nou-infiintatei Intreprinderi de Autoturisme Pitesti, unde a fost, pe rand, inginer, sef Sectie si inginer Sef Fabrica.
In anul 1982 a devenit director Tehnic al Centralei Industriale de Autoturisme Pitesti, iar in 1989 a preluat responsabilitatile de director al Intreprinderii de Autoturisme Timisoara.
Timp de 12 ani, din februarie 1990 pana in septembrie 2002, a ocupat pozitia de director general al Automobile Dacia. In paralel, a reprezentat industria romaneasca de profil ca presedinte, apoi director general al ACAROM, membru in Consiliul Director al Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania (APIA) si membru in comitetul Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).
Ulterior, Constantin Stroe a fost vicepresedinte al Consiliilor de Administratie de la Automobile Dacia si Renault Technologie Roumanie.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS