Q6, primul Audi care se da la Tesla. Poza si detalii oficiale despre masina electrica germana
Nemtii arata conceptul la Frankfurt, in cateva luni.
Tesla Motors este fara dubii cel mai avansat producator de masini 100% electrice, cu solutii integrate de incarcare si baterii personale. Din 2012 a inceput sa fie un brand valoros odata cu lansarea primei berline de lux – Model S.
Pana atunci, Tesla produsese din 2006, Roadster-ul electric (320 km autonomie).
In 2014, Tesla Motors Inc. a vandut 32.000 de modele “S”, iar in primul trimestru din 2015 comenzile au crescut cu 50% (10.000 bucati). Anul trecut, veniturile totale au crescut, la 3.2 mld.$. In SUA 2013, Tesla s-a vandut mai bine ca Mercedes S Klasse (un pic peste 13.000 unitati) si mult mai bine decat BMW Seria 7 si Audi A8 (6.300 buc.).
Experienta, cifrele si patronul SF Elon Musk nu i-au speriat insa pe nemtii de la Audi. In toamna asta o sa vedem Q6 la Salonul Auto de la Frankfurt, primul rival adevarat pentru Tesla. Problema celorlalti mari producatori de masini este autonomia insuficienta – secretul lui Elon Musk la Tesla. O Tesla S merge 600 km cu bateriile incarcate complet.
Lucrurile se schimba insa din 2015. Audi a anuntat 500 de km autonomie pentru Q6 – noul model electric. In acelasi segment, Tesla incepe din 2016 livrarile de X Fighter (primul SUV al companiei, masina cu 7 locuri). Pe site-ul companiei din California se pot face deja comenzi cu rezervare de 5.000$. In afara de doua motoare electrice si usile care se deschid tip fluture, nu sunt alte detalii pe site.

Audi va construi Q6 pe o generatie noua a sasiului comun MLB. Surse de pe langa companie spun ca se lucreaza deja chiar la o versiune cu hidrogen. Nu se stie inca daca va fi si o variant hibrida (benzina+electric) pentru autonomie extinsa (peste 1.000 de km).
CEO-ul Ruper Stadler a spus la CES Asia ca “productia va fi mai mare de 10.000 de unitati, “altfel nu ar avea rost”.
Pentru Audi va fi mai dificil sa scoata masina la un pret concurent cu Tesla S. Modelul Q6 inseamna si o concurenta interna indirecta, pentru ca Mercedes A Klasse electric are baterii Tesla. In 2009, Daimler a cumparat cu 50 mil.$ 10% din Tesla, apoi a cedat 4% unui grup de investitii din Emirate.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS