Proprietarii de service-uri, in fierbere! Intarzierile la plata asigurarilor i-au bagat in faliment, striga ei in fata CSA! VIDEO!
Protest inedit al proprietarilor de service-uri din toata tara! Aceastia au adus la Bucuresti cateva zeci de masini distruse, care asteapta de luni bune plata de la asigurari. Tocmai aceste intarzieri sunt cele care i-au adus la faliment, se plang oamenii stransi in fata Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor.
Protestul a adunat cateva zeci de reprezentanti ai service-urilor din toata tara. Oamenii sunt nemultumiti de intarzierile exagerate la plata reparatiilor. Ei reproseaza Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor ca nu aplica legea in cazul asiguratorilor rau-platnici.
Din cauza intarzierilor la plata, un service din sase a dat faliment in ultimul an. Majoritatea service-urilor acuza intarzieri de peste 100.000 de euro. In total, 300 de milioane de euro ar avea de recuperat service-urile de la companiile de asigurari. Banii sunt virati cu intarziere si, de multe ori, proprietarii masinilor achita singuri reparatiile, chiar daca au polite.
"Intarzierile cu platile pentru decontarea serviciilor de reparatie efectuate pe baza politelor de asigurare RCA si Casco sunt de circa 100.000 de euro per societate, iar in Romania sunt autorizate 3.000 de service-uri auto. In aceste conditii, firmele din bransa sunt obligate sa se imprumute la banci pentru a acoperi costurile reparatiilor", declara in urma cu trei saptamani presedintele Asociatiei Societatilor de Service Auto Independente, Vasile Ion.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS