Profitul Porsche s-a prabusit cu 40%, in urma scandalulul emisiilor poluante de la VW
Profitul net al Porsche SE, principalul actionar al grupului Volkswagen AG, a scazut cu 41% in primul semestru din 2016, din cauza costurilor legate de scandalul emisiilor, transmite Reuters.
Porsche se asteapta in acest an la un profit net de 1,4 - 2,4 miliarde de euro, dupa ce scandalul emisiilor a provocat companiei pierderi de 273 milioane de euro in 2015.
Lichiditatea neta s-a situat la 1,32 miliarde de euro la 30 iunie 2016, iar Posche se asteapta la un nivel de 1 - 1,5 miliarde de euro la sfarsitul acestui an, in linie cu estimarile precedente, a anuntat luni producatorul de automobile sportive.
Dupa Audi, Porsche este al doilea mare contributor la profitul grupului Volkswagen (VW), iar anul trecut vanzarile au depasit pentru prima data 200.000 de unitati, pe fondul succesului inregistrat de noul SUV compact Macan. Restilizarea gamei de masini sport 911 si cererea solida pentru SUV-uri vor ajuta Porsche sa-si indeplineasca, in acest an, obiectivul de a inregistra o marja operationala de 15%, fata de 16% in 2015, a estimat recent grupul german.
Volkswagen face obiectul unor investigatii in mai multe tari, dupa ce a recunoscut ca, in perioada 2005 - 2015, a echipat 11 milioane de vehicule vandute la nivel mondial (dintre care 500.000 in SUA) cu un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.
Portofoliul Volkswagen este format din 12 marci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi si Bugatti, dar si camioanele MAN si Scania.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS