Producătorii pun cruce mașinilor diesel. Încă un gigant auto anunță că elimină motoarele pe motorină
Trafic, masini
Honda Motor a anunţat că va elimina toate vehicule cu motoare diesel din oferta sa până în 2021, în favoarea modelelor cu propulsie electrică.
Constructorul auto japonez a anunțat că vrea să electrifice toate automobilele sale europene până în 2025.
Honda este ultimul constructor care decide să reducă producţia de automobile diesel pentru a respecta normele cele mai stricte privind emisiile poluante, potrivit Agerpres.
Planul constructorului nipon vizează un obiectiv pe teren lung conform căruia automobilele electrice ar urma să reprezinte două treimi din linia sa de produse în anul 2030 faţă de mai puţin de 10% în prezent.
Până în 2020, potrivit ţintelor stabilite de Uniunea Europeană, emisiile de CO2 trebuie reduse la 95 de grame per kilometru pentru 95% din autoturisme faţă de media actuală de 120,5 grame per kilometru, o cifră care a crescut recent ca urmare a preferinţei consumatorilor pentru SUV-uri. Toate automobilele noi din UE trebuie să respecte această ţintă în 2021.
Pentru Honda, scăderea cererii pentru vehiculele cu motoare diesel şi noile standarde mai dure privind emisiile poluante i-ar fi pus sub semnul întrebării viitorul în Europa.
În luna februarie a acestui an Honda a anunţat că în 2021 îşi va închide singura uzină din Marea Britanie, o decizie care înseamnă pierderea a 3.500 de locuri de muncă.
Honda, al treilea mare constructor auto japonez, a precizat că până în 2025 îşi va reduce numărul de modele oferite cu o treime faţă de oferta actuală, o măsură care îi va permite să îşi diminueze costurile globale de producţie cu 10% şi să redirecţioneze economiile realizate astfel spre cercetare şi dezvoltare.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS