Prezentator Top Gear, despre Duster: In sfarsit, o masina ieftina acceptabila tehnic
James May, unul dintre prezentatorii show-ului Top Gear de la BBC, descrie Dacia Duster ca pe o masina ieftina, acceptabila din punct de vedere tehnic, care nu te face sa te simti in lumea a treia si aminteste totodata marilor constructori auto ca au uitat arta de a produce astfel de automobile.
"Noul Duster, care nu trebuie confundat cu oribilul Duster vechi, este un fel de automobil off-road soft produs in Romania sub egida Renault (si putin a Nissan).Il conduc de ceva timp. Cred ca este bun", declara May intr-un comentariu publicat de The Telegraph.
Intr-adevar, nu este foarte captivanta, si este destul de simpla, continua prezentatorul Top Gear. Finisarile interiorului sunt rudimentare, iar dotările de baza nu cuprind absolut nimic in afara de acele lucruri necesare pentru completarea interfetei dintre om si masina, precum un volan si niste pedale.
"Insa, spre deosebire de alte autoturisme ieftine, nu iti da senzatia ca este un produs al unei natiuni care nu s-a obisnuit inca cu constructia de masini si ca are ca public tinta oameni care nu s-au obisnuit inca sa detina asa ceva, cum pareau Datsun-urile cand eram eu copil si cum se comporta Hyundai-ul Pony cativa ani mai tarziu. In final, Duster-ul este facut de Renault, are motorizari adecvate si se conduce cum trebuie", apreciaza May.
Cand va sosi in Marea Britanie, ar trebui sa porneasca de la sub 11.000 de lire sterline, pret pentru care nu poti cumpara nici macar un Ford Fiesta standard, noteaza realizatorul.
"Insa ceea ce dezvaluie cel mai intens, totusi, este ca producatorii auto mari, mainstream, au pierdut din vedere arta de a construi o masina cu adevarat basic (de bază - n.r.), ietina dar in acelasi timp acceptabila tehnic. Vedem Fiat-ul 500 ca pe o masina mica fara prostii inutile, dar pare o poseta de fite pe langa asta (Duster - n.r.). Pana si Panda-ul (Fiat) pare ca exagereaza. Si aceste masini sunt mititele. Duster-ul poate gazdui decent cinci pasageri, are un portbagaj mare si toate cele", continua prezentatorul Top Gear.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS