Cum se descurca Duster-ul pe teren accidentat! Primul test ProMotor cu SUV-ul romanesc! Video!
Duster este o masina cu linii curate, aerisita in partea frontala datorita formelor mari si ingenioasa in spate. Din lateral obesrvi ca este masiva, deci pregatita pentru teren accidentat. Garda la sol si unghiurile de atac si de fuga confirma acest fapt: 20,5 cm, 30 de grade, respectiv 36 de grade.
Pe asfalt, Duster se comporta ca un Logan. Conteaza mai mult spatiul interior si pozitia inalta la volan. Motorul se aude destul de tare. Habitaclul nu este tocmai o oaza de liniste, chiar daca am fost aproape de desert.
Altfel, motorul benzina 16 valve urca frumos pana la 120-130 de km/h, apoi din rasputeri pana pe la 150, dupa care face un nou salt frumos la 160 de km/h. Atat cu indulgenta politiei marocane.
Avem si noi totusi o responsabilitate si niste limite.Insa, la 110-120 de km/h, calatoria cu un Duster este lipsita de incordare. Cu un pic de atentie la viraje din cauza balansului, nu ai nici o problema, nici nu simti ca esti intr-o masina de 10.500 de euro cu tractiune fata si cinci trepte.
Citeste continuarea pe sport.ro
Pe acelasi subiect: