Peugeot: Nu am pacalit niciodata consumatorii in privinta vehiculelor diesel
Al doilea producator auto din Europa, PSA Peugeot Citroen, a anuntat luni ca nu a pacalit niciodata consumatorii in privinta vehiculelor sale diesel, facand aluzie la scandalul emisiilor cu care se confrunta rivalul Volkswagen, transmite Bloomberg.
Peugeot a promis noi masuri pentru ca nivelul emisiilor la vehiculele sale sa fie mai redus si a anuntat ca va publica datele privind consumul real de combustibil la modelele companiei.
Producatorul auto francez sustine ca nu a echipat niciodata vehiculele cu acel soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.
In trimestrul III din 2015, livrarile PSA Peugeot Citroen au scazut cu 17% in China si sud-estul Asiei, cu 23% in America Latina si au crescut cu 6,1% in Europa.
Peugeot se bazeaza pe vehiculele cu motoare diesel, in special in Europa. Acest tip de motor a reprezentat aproximativ 60% din vanzarile sale europene in S1 din2015 si 42% pe plan global.
Veniturile PSA Peugeot Citroen au crescut cu 3,2% in T3 2015, la 12,4 miliarde de euro (13,7 miliarde de dolari) datorita majorarii livrarilor in Europa.
Pe plan global, vanzarile companiei au scazut cu 4,3%, partial din cauza incetinirii pietei chineze.
PSA Peugeot Citroen a revizuit in crestere estimarile privind avansul pietei auto europene in acest an, de la 6% la 8%. In mai 2014, grupul chinez Dongfeng a achizitionat o participatie de 14% in Peugeot, pentru a ajuta la redresarea companiei franceze. Peugeot vinde acum mai multe vehicule in China decat in Franta si impreuna cu Dongfeng vrea sa comercializeze anual 1,5 milioane de vehicule pe piata chineza pana in 2020.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS