Peugeot a promis noi masuri pentru ca nivelul emisiilor la vehiculele sale sa fie mai redus si a anuntat ca va publica datele privind consumul real de combustibil la modelele companiei.

Producatorul auto francez sustine ca nu a echipat niciodata vehiculele cu acel soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.

In trimestrul III din 2015, livrarile PSA Peugeot Citroen au scazut cu 17% in China si sud-estul Asiei, cu 23% in America Latina si au crescut cu 6,1% in Europa.

Peugeot se bazeaza pe vehiculele cu motoare diesel, in special in Europa. Acest tip de motor a reprezentat aproximativ 60% din vanzarile sale europene in S1 din2015 si 42% pe plan global.

Veniturile PSA Peugeot Citroen au crescut cu 3,2% in T3 2015, la 12,4 miliarde de euro (13,7 miliarde de dolari) datorita majorarii livrarilor in Europa.

Pe plan global, vanzarile companiei au scazut cu 4,3%, partial din cauza incetinirii pietei chineze.

PSA Peugeot Citroen a revizuit in crestere estimarile privind avansul pietei auto europene in acest an, de la 6% la 8%. In mai 2014, grupul chinez Dongfeng a achizitionat o participatie de 14% in Peugeot, pentru a ajuta la redresarea companiei franceze. Peugeot vinde acum mai multe vehicule in China decat in Franta si impreuna cu Dongfeng vrea sa comercializeze anual 1,5 milioane de vehicule pe piata chineza pana in 2020.