Miercuri, la Bursa de la Paris, actiunile celui de-al doilea producator auto din Europa inregistrau cel mai important avans din 18 februarie.

Titlurile au urcat dimineata cu 5,7% iar la pranz aveau un avans de 2,7%, la 18,27 euro.

In 2015, actiunile Peugeot au crescut cu 79%, evaluand compania la 14,7 miliarde de euro. 

Profitul operational recurent a urcat la 1,42 miliarde de euro (1,57 miliarde de dolari) in primele sase luni din acest an, fata de 387 milioane de euro in perioada similara din 2014. Analistii se asteptau la un castig de 1,07 miliarde de euro. 

Profitul net s-a situat la 571 milioane de euro.

Peugeot nu a mai inregistrat profit din semestrul I din 2011. 

Vanzarile Peugeot in semestrul I din 2015 au urcat cu 0,4%, la 1,55 milioane de automobile si vehicule comerciale usoare, pe fondul majorarii cererii din Asia, Europa si Orientul Mijlociu, care a compensat declinul din America Latina si Rusia si incetinirea din China. 

Veniturile au crescut cu 6,9%, la 28,9 miliarde de euro, in primele sase luni.

In mai 2014, chinezii de la Dongfeng au achizitionat o participatie de 14% in Peugeot pentru a ajuta la redresarea companiei franceze. Nivelul vanzarilor este inca cu 18% mai redus decat in 2010, cand Peugeot raporta livrari record de 3,6 milioane de vehicule. Peugeot vinde acum mai multe vehicule in China decat in Franta si impreuna cu Dongfeng vrea sa vanda anual 1,5 milioane de vehicule pe piata chineza pana in 2020.