Noul Duster e de nerecunoscut. Primele poze fata-spate. Motor diesel de 2 litri, cutie automata si alt nume
Masina inlocuieste un blockbuster din istoria Nissan.
Grupul Renault-Nissan inca se hraneste bine cu vanzarile de Duster. Masina este succes indubitabil, mai ales pe pietele unde low-cost-urile au devenit trend.
Si aici nu intra doar tarile emergente, ci si cele avansate, care au inceput sa-si rationalizeze consumul la tot, inclusive la bunuri de valoare mare.
In virtutea aliantei Renault-Nissan, cele doua brand-uri au voie sa exploateze modelele comune si aici intra si Dacia.
Platforma Duster si cam toata partea mecanica va fi imprumutata de japonezi pentru noul Terrano – un offroader cu un nume enorm in anii ’90.
Ultimul model a iesit in 2003. In teren, masina va sta la fel de bine ca un Duster sau, altfel spus, nu va avea capacitatile offroad ale unui Terrano veritabil.

Va fi un remember, un nume cu greutate care trebuie sa creasca si mai mult vanzarile Duster-ului. Dincolo de nume mai sunt si modificari la aspect care ar trebui sa aduca mai multi clienti. Partea din fata aduce mult a noile SUV-uri si utilitare cu bena Nissan.
In spate s-a mai pastrat ceva din Dacia Duster cu stopuri si cu niste muchii redesenate. Pentru linia de motoare, concernul s-a gandit la variantele actuale, la un 1.6 diesel (130 CP) si la un 2.0 diesel scos din uz pe anumite piete tocmai pentru ca a aparut cel de 1.6 litri.
Totodata, cutia automata care e disponibla numai pentru modelele comercializate in Rusia s-ar putea sa devina optionala pe orice piata la noul Terrano.

VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS