Noul Duster e de nerecunoscut. Primele poze fata-spate. Motor diesel de 2 litri, cutie automata si alt nume
Masina inlocuieste un blockbuster din istoria Nissan.
Grupul Renault-Nissan inca se hraneste bine cu vanzarile de Duster. Masina este succes indubitabil, mai ales pe pietele unde low-cost-urile au devenit trend.
Si aici nu intra doar tarile emergente, ci si cele avansate, care au inceput sa-si rationalizeze consumul la tot, inclusive la bunuri de valoare mare.
In virtutea aliantei Renault-Nissan, cele doua brand-uri au voie sa exploateze modelele comune si aici intra si Dacia.
Platforma Duster si cam toata partea mecanica va fi imprumutata de japonezi pentru noul Terrano – un offroader cu un nume enorm in anii ’90.
Ultimul model a iesit in 2003. In teren, masina va sta la fel de bine ca un Duster sau, altfel spus, nu va avea capacitatile offroad ale unui Terrano veritabil.
Va fi un remember, un nume cu greutate care trebuie sa creasca si mai mult vanzarile Duster-ului. Dincolo de nume mai sunt si modificari la aspect care ar trebui sa aduca mai multi clienti. Partea din fata aduce mult a noile SUV-uri si utilitare cu bena Nissan.
In spate s-a mai pastrat ceva din Dacia Duster cu stopuri si cu niste muchii redesenate. Pentru linia de motoare, concernul s-a gandit la variantele actuale, la un 1.6 diesel (130 CP) si la un 2.0 diesel scos din uz pe anumite piete tocmai pentru ca a aparut cel de 1.6 litri.
Totodata, cutia automata care e disponibla numai pentru modelele comercializate in Rusia s-ar putea sa devina optionala pe orice piata la noul Terrano.