Nicolas Maure: Dacia poate sa traiasca si mai poate sa astepte cativa ani, cat mai putin posibil, pentru ca autostrada Pitesti-Sibiu sa fie gata
Nicolas Maure, directorul general al Dacia, a declarat joi ca societatea mai poate sa astepte cativa ani realizarea tronsonului de autostrada dintre Pitesti si Sibiu, dar perioada ar trebui sa fie cat mai scurta.
"Nu autostrada va determina viitorul Dacia. Autostrada este un subiect important, dar Dacia poate sa traiasca si mai poate sa astepte cativa ani, cat mai putin posibil, pentru ca autostrada sa fie facuta. Dar este sigur ca in ziua in care se va intampla, asta ne va permite sa castigam cateva ore (...) pentru a ajunge la frontiera, ceea ce va fi un element de fluiditate si de competitivitate, care va fi important pentru noi", a declarat Maure, potrivit Agerpres.
Reactia a venit dupa ce deputatul PSD Mircea Draghici, consilier onorific al premierului pe probleme legate de industria auto si transporturi, a transmis mesajul lui Victor Ponta:
"Autostrada Pitesti-Sibiu este pe locul intai in Master-Planul de Transport. Stiu ca au fost unele ingrijorari ale angajatilor, ca reprezentanti ai conducerii Dacia Renault au transmis anumite semnale. Eu (...) sustin in continuare autostrada Pitesti-Sibiu".
Uzina Dacia a devenit un proiect strategic pentru Romania, se mai arata in mesajul transmis de premier, la aniversarea a 10 ani de la deschiderea Centrului International Logistic al producatorului auto de la Mioveni.
"Uzina reprezinta un proiect strategic fundamental pentru Romania, un proiect industrial care asigura o parte insemnata a exporturilor romanesti. De asemenea (...), uzina reprezinta un proiect esential pentru locurile de munca stabile de aici, de la Mioveni, precum si pentru multe alte zeci de mii de locuri de munca din tara. (...) Al doilea mesaj important pe care vreau sa-l transmit este de apreciere pentru companiile care au incredere in Romania, care investesc si dezvolta proiecte importante aici. Imi doresc si stiu ca tara noastra poate fi in continuare un loc atractiv pentru dezvoltarea de investitii straine si de productie industriala", a adaugat Ponta.
El a apreciat si colaborarea pe care a avut-o cu reprezentantii Dacia in diverse programe de sustinere a dezvoltarii a industriei auto din Romania, dand asigurari ca va avea astfel de consultari si pe viitor.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS