Lucrurile sunt mult mai grave. Audi isi revizuieste tinta de vanzari pe 2015 pentru piata din China, unde economia are cel mai lent ritm de crestere din ultimii 15 de ani
Audi, parte a grupului Volkswagen, si-a revizuit joi obiectivul de a vinde 600.000 de autoturisme pe piata din China in acest an, ultimul semn ca incetinirea cererii pentru autovehicule de pasageri pe cea mai mare piata auto din lume este mai grava decat se asteptau producatorii auto, transmite Reuters.
Anul trecut, constructorul german de automobile de lux a vandut 578.000 de autoturisme in China, o crestere de aproape 18% fata de 2013.
In ultimele sapte luni insa, vanzarile Audi s-au inrautatit pe aceasta piata, trecand de la o crestere de 30% in decembrie 2014 la o crestere de doar 0,2% in aprilie si la o scadere de 5,8% in perioada aprilie-mai.
Cu prilejul salonului auto de la Shanghai, Audi a anuntat ca in 2015 vanzarile sale in China ar urma sa treaca in premiera pragul de 600.000 de unitati pe an. In schimb, cifrele pe primele sase luni arata ca vanzarile Audi in China au crescut cu doar 1,9% in ritm anual pana la 273.853 de autoturisme.
"Monitorizam cu atentie piata si ne asteptam la o noua crestere pe termen mediu si lung", a anuntat compania, potrivit Agerpres.
Saptamana aceasta, Brilliance China Automotive, partenerul chinez al BMW, a anuntat ca se asteapta la o scadere de 40% a profitului in prima jumatate a anului din cauza incetinirii cererii pentru automobile BMW, semn ca si cele mai puternice branduri sufera de pe urma incetinirii vanzarilor.
Economia chineza inregistreaza cel mai lent ritm de crestere din ultimii 15 de ani, iar dealerii auto strang cureaua pentru a pune capat scaderii marjelor.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS