Inmatricularile Dacia in Franta au scazut cu 57%, in martie, si cu 31,5%, in primul trimestru, fata de anul trecut
Inmatricularile de autoturisme Dacia in Franta au scazut cu 31,5% in primul trimestru, de la 26.509 masini in urma cu un an la 18.157 de unitati, intr-o piata in declin cu 21,7%, potrivit datelor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile, preluate de Mediafax.
Cota de piata a Dacia s-a redus de la 4,09% in primele trei luni ale anului trecut la 3,58%.
In martie, inmatricularile de autoturisme Dacia s-au prabusit cu 57,2%, de la 12.204 unitati cu un an in urma la 5.224 unitati. Cota Dacia pe piata franceza a scazut de la 4,74% in martie 2011 la 2,65%.
Pe segmentul autovehiculelor comerciale usoare, Dacia a inregistrat in primul trimestru o scadere de 7% a inmatricularilor, la 1.307 unitati, iar cota de piata s-a mentinut la 1,27%. In martie, inmatricularile Dacia pentru aceste vehicule au coborat cu 37,8%, la 383 unitati, iar cota de piata s-a redus de la 1,48% la 1,05%.
In topul primelor 100 de autoturisme pe piata franceza, in primul trimestru, Dacia Duster ocupa pozitia 12, cu o cota de 1,7%, Dacia Sandero se afla pe locul 15, cu 1,5%, iar Dacia Logan pe locul 62, cu 0,4%.
Inmatricularile de autoturisme ale grupului Renault, care detine Dacia, au scazut cu 30% in primul trimestru, la 97.024 unitati. Cota de piata a grupului a scazut cu 2,28 puncte procentuale, la 19,3%.
La nivelul pietei franceze a avut loc un declin al inmatricularilor de autoturisme noi de 21,7% in primul trimestru, la 507.089 unitati.
In primele trei luni, Citroen a inregistrat o scadere a inmatricularilor de 28,1%, Peugeot de 32,1%, iar dintre companiile straine, Volkswagen un declin de 2,3%, Ford de 14,3%, Fiat de 8,4% si BMW de 8,4%.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS