Ford mizeaza pe modele noi pentru reducerea pierderilor in Europa
Producatorul auto american Ford conteaza pe modele noi, precum SUV-ul compact EcoSport, pentru a diminua dependenta de livrarile catre companiile de inchirieri auto pe piata din Europa, unde marjele de profit sunt mai slabe, si pentru a reduce pierderile grupului in regiune, noteaza Bloomberg.
Ford vrea ca pana in prima parte din 2015 sa livreze catre companiile de inchirieri mai putin de 13% din totalul vanzarilor, fata de 17% in prezent, a declarat Roelant de Waard, seful de vanzari al grupului pentru Europa, intr-un interviu telefonic.
In acelasi timp, Ford vrea sa creasca vanzarile catre dealeri si companii, unde preturile sunt de obicei mai ridicate, scrie Mediafax.
Constructorul auto se afla intr-un proces de schimbare a liniei de modele si se asteapta ca piata europeana sa intre pe un trend de revenire incepand cu sfarsitul anului urmator. Grupul estimeaza pierderi in regiune de aproape 2 miliarde de dolari pentru anul acesta, fata de 1,75 miliarde de dolari anul trecut.
"Ne asteptam la o oarecare imbunatatire anul urmator" a cererii la nivelul intregii industrii auto, a spus Waard. Vanzarile Ford pe principalele piete europene vor creste de la 13,5 milioane unitati anul acesta la 14 milioane anul urmator, a estimat el.
Vanzarile Ford pe 19 piete europene au scazut cu 2,2% in mai, la 99.400 unitati. Declinul, mai temperat fata de scaderea de 6,2% din regiune, a urcat cota de piata a Ford la 8,3%, maximul lunii mai incepand din 2009, de la 8% in aceeasi perioada anul trecut, a anuntat grupul.
Piata auto europeana se va mentine probabil la nivelurile actuale pe parcursul acestui an, iar preturile vor ramane stabile sau se vor deteriora la nivelul industriei, intrucat competitorii orienteaza o parte tot mai mare a vanzarilor catre companii de inchirieri auto, a spus Waard.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS