Ford mizeaza ca Rusia va deveni cea mai mare piata din Europa, dupa ce a raportat vanzari in crestere cu 93%
Ford
Ford, care a cheltuit peste 1,5 miliarde de dolari in ultimii cinci ani pentru a construi masini si motoare in Rusia, studiaza noi investitii in tara, bazandu-se pe redresarea economiei, transmite Bloomberg.
“Piata auto rusa inca ar putea deveni cea mai mare din Europa, iar Ford vrea sa fie pregatit cand cererea se va redresa”, a afirmat Mark Ovenden, seful Ford Sollers, societatea mixta infiintata in 2011 de producatorul auto american Ford si grupul rus Sollers.
“Vom continua sa investim si ne gandim acum care va fi urmatoarea noastra serie de investitii in Rusia. Vedem piata auto rusa ca un pariu pe succes pe termen lung”, a explicat Ovenden.
Desi vanzarile pe piata au scazut cu 17% in primul trimestru din 2016, Ford a raportat un avans de 93%. In primul trimestru din acest an, au fost vandute in Rusia 319.092 de autoturisme si vehicule comerciale usoare, in scadere cu 16,9% fata de perioada similara din 2015. In schimb, Ford a raportat un avans de 93% in primele trei luni din acest an.
Ford Sollers incepe sa culeaga roadele, dupa ce a lansat cinci produse decente anul trecut si a extins productia locala, a declarat Ovenden. Compania a inceput in 2015 producerea noilor automobile Focus, Mondeo, Fiesta, a autoutilitarei Transit van si a SUV-ului Explorer. Ford produce in Rusia si SUV-urile Kuga si EcoSport.
Recent, Mark Ovenden a anuntat ca ia in considerare majorarea exporturilor deoarece declinul pietei auto din Rusia va continua cel putin inca un an.
Deja Ford Sollers exporta in fostele state sovietice, dar Ovenden a afirmat ca firma ar putea avea ca obiectiv pietele din Europa de Est si alte regiuni.
Ford este prezent in Europa de Est cu o fabrica in Romania, dar aici nu sunt produse toate modelele care sunt fabricate in Rusia, printre care Fiesta, Focus, EcoSport si Transit. Ford poate produce in Rusia 350.000 de vehicule pe an si prin urmare are un potential de export considerabil.
Ford Motor are aproximativ 197.000 de angajati si 67 de fabrici in intreaga lume. Al doilea mare producator auto din SUA, Ford este prezent si pe piata din Romania.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS