Ford îi ține piept lui Donald Trump. Ce se întâmplă cu Focus Active
Ford
Ford nu va muta producţia crossover-ului Focus Active din China în SUA, chiar dacă preşedintele Donald Trump susţine că tarifele vamale la importurile chineze determină Ford să-şi fabrice noul model în America, transmite AP.
Citând noile tarife vamale introduse de administraţia Trump, Ford a anunţat în 31 august că renunţă la planurile de a livra Focus Active din China în America, scrie Agerpres.
Duminică, Trump şi-a declarat victoria pe Twitter şi a scris: "Acesta este doar începutul. Această maşină poate fi produsă acum în SUA şi Ford nu va mai plăti taxe vamale!".
Dar, într-un comunicat dat publicităţii duminică, producătorul auto american anunţă că "nu ar fi profitabil să producă în SUA modelul Focus Active", în condiţiile în care se aşteaptă să înregistreze pe această piaţă vânzări anuale de sub 50.000 de unităţi.
Aceasta înseamnă, pur şi simplu, că deocamdată Ford nu va vinde vehiculul în Statele Unite. Kristin Dziczek de la Center for Automotive Research susţine că poate produce modelele Focus "în multe alte fabrici din întreaga lume, astfel încât dacă va decide să vândă o variată a modelului Focus pe piaţa din SUA are şi alte opţiuni".
În prima săptămână din iulie, SUA şi China, primele două mari economii ale lumii, au introdus reciproc tarife vamale pentru importuri în valoare de 34 miliarde dolari, Beijingul acuzând Washingtonul că a declanşat cel mai mare război comercial din istorie. Din august sunt vizate alte produse importate din China în valoare de 16 miliarde de dolari.
În aprilie, Ford a anunţat accelerarea planului de reducere a costurilor şi de majorare a marjelor de profit, care include renunţarea la modelele sedan tradiţionale din America de Nord, care nu mai sunt populare în rândul clienţilor.
Al doilea mare producător auto american intenţionează acum ca, până în 2022, să-şi reducă costurile cu 25,5 miliarde de dolari, faţă de reduceri de 14 miliarde de dolari anunţate în toamnă.
Ford Motor are aproximativ 197.000 de angajaţi şi 67 de fabrici în întreaga lume. Al doilea mare producător auto din SUA este prezent şi pe piaţa din România, unde construiește mini SUV-ul EcoSport, la uzina de la Craiova.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS