Femeile au “interzis” la victorie in Formula 1. Unul dintre cei mai mari piloti din istorie explica de ce
Sir Stirling Moss vine cu o teorie despre succesul femeilor in motorsport. Acesta nu a reusit sa ia niciun campionat de Formula 1. Ramane, insa, in istorie cu niste ani de glorie, in care a schimbat trei echipe, a condus celebrul Silver Arrow (Mercedes W196), a iesit de patru ori la rand al doilea la finalul sezoanelor si de trei ori al treilea (performante din ’55 pana in ’61 – cand s-a si retras).
Pilotul englez de 83 de ani a explicat intr-un interviu pentru BBC de de crede el ca femeile nu vor face niciodata performante mari in motorsport, mai ales in Formula 1. Sir Stirling Moss spune ca in cursa, ca sa castigi, trebuie sa iei deseori decizii care inseamna riscuri enorme, la limita dintre viata si moarte, iar femeil nu sunt pur si simplu construite sa-si assume riscuri totale. Se pare ca la originea acestui proces de gandire sta sentimentul matern si precautia mai mare specifica sexului feminin.
Una peste alta, Moss crede ca femeile sunt genul practic si evalueaza niste situatii dupa standarde, iar improvizatia in cazuri deosebite le creeaza un stres pe care prefer de cele mai multe ori sa-l evite.
Astazi sunt destul femeie angajate in competitii. Una dintre cele mai mari, poate chiar cea mai mare este Michele Mouton. A “alergat” intre 1974 si 1986 pentru Fiat, Audi si Peugeot in WRC (World Rally Championship). In 1982 a castigat 4 curse si a terminat a doua, cu 97 de puncte, la 12 distanta de Walter Rohrl – locul I. In ceilalti ani s-a clasat intre locurile 5 si 23.
In anii nostri, una dintre cele mai cunoscute femei din motorsport este Danica Patrick, fotomodel si cel mai bun pilot de sex feminin din istoria SUA in cursele cu monoposturi (IndyCar, a castigat o cursa, a iesit de 7 ori in primii 3 si a pornit prima in cursa de 3 ori).
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS