"Suntem mandri ca The Coca-Cola Company a ales Lotus F1 Team drept cel mai bun vehicul de reprezentare a marcii Burn, intr-un parteneriat de inalta tinuta", a declarat Eric Boullier, citat de Mediafax.

La randul lor, cei de la Burn au precizat intr-un comunicat ca vor incorpora "arta si muzica intr-un mod care va sparge conventionalul unei sponsorizari traditionale in F1". 

Parteneriatul va intra in vigoare in 2013. 

Burn se va alatura astfel altor marci de bauturi energizante prezente in Marele Circ, cum ar fi Red Bull, TNT sau Monster. 

Lotus Renault, locul patru in clasamentul constructorilor, are, in acest moment, un singur pilot confirmat pentru 2013, pe finlandezul Kimi Raikkonen, care a castigat in acest sezon Marele Premiu al Emiratului Abu Dhabi.

Speculatiile o vizau pe McLaren, insa team-ul de la Woking are un contract de sponsorizare cu GlaxoSmithKline, pentru promovarea marci de bauturi Lucozade. 

Red Bull a beneficiat de o expunere uriasa in ultimii ani, prin echipa cu acelasi nume, tripla campioana mondiala.  Coca-Cola sponsorizeaza o competitie anuala, cursa de 600 de mile NASCAR Sprint Cup, de la Charlotte.