Dubruel, Dacia: "Nu exista niciun risc de relocare a productiei din Romania"
Directorul comercial al Automobile Dacia, Thomas Dubruel, a declarat astazi ca nu exista niciun risc de relocare a productiei din Romania catre alte fabrici ale grupului Renault, contrar zvonurilor vehiculate in ultima perioada.
"Romania categoric va ramane pe harta grupului Renault. Productia Dacia nu s-a mutat in alte tari, ci pur si simplu la fabrica de la Mioveni numai era loc pentru fabricarea altor modele. Acesta este singurul motiv pentru care unele modele Dacia se vor fabrica si in alte tari", a declarat Dubruel, citat Mediafax.
Reanult va lansa in acest an doua modele sub brandul Dacia care vor fi produse in Maroc. Dacia Lodgy va intra pe piata in luna iunie, iar modelul furgon dupa vacanta de vara.
Oficialul Dacia a spus ca in prezent se lucreaza la o cutie de viteza automata, dar nu a oferit detalii referitoare la momentul lansarii pe piata a modelelor echipate cu acest tip de transmisie.
De asemenea, Dubrel a precizat ca in curand incep operatinile de lansare a marcii Dacia pe piata britanica. Referitor la reteua internationala de dealeri Dacia, care numara 1.500 de concesionari, Dubrel a aratat ca va continua procesul de extindere si ca vor fi create showroom-uri monomarca, intrucat pe plan international Dacia este reprezentata in puncte de distributie la comun cu Renault.
"In Romania reteaua comericala numara 95 de showroom-uri. Este o retea densa in care nu s-a inregistrat niciun faliment, facand fata foarte bine crizei financiare", a mai spus directorul Dacia.
Automobile Dacia a vandut anul trecut 343.233 de automobile la nivel mondial, nivel apropiat de anul 2010. In Romania, Dacia a vandut anul trecut 30.867 de autovehicule, cifra constituind o scadere de 15,9% fata de numarul vehiculelor comercializate in 2010.
Citeste si:
Dacia lanseaza Lodgy in iunie, urmat in toamna de modelul furgon FOTO
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS