De vanzare: masina pe care orice om din lume si-ar dori-o in garaj. Istoria ei este imposibil de depasit
Monopostul celui mai mare campion mondial pana la Schumacher a fost scos la licitatie pentru o suma de start record.
Argentinianul Juan Manuel Fangio a fost supraintitulat El Maestro pentru cele cinci campionate castigate in F1 intre ’51 si ’57. Patru dintre ele au fost la rand.

Interesant e ca toate titlurile le-a luat cu patru echipe diferite (Alfa, Maserati, Mercedes si Ferrari). In 52 de curse a terminat primul de 24 de ori (procentaj 46%). Totodata, foarte important pentru istoria lui si cea din motorsport, este singurul argentinian care a si castigat Grand Prix-ul Argentinei – de patru ori in anii de concurs.
Cu Mercedes W196 a castigat doua campionate, cele mai multe cu un singur constructor in spate. Al doilea pilot din F1 care a facut istorie cu masina aceasta a fost Sir Stirling Moss, care nu a castigat niciun campionat, dar a avut cele mai bune victorii cu acest monopost.

Una dintre masinile pe care Fangio le-a condus in victoriile sub Mercedes este de vanzare. Un W196 care a castigat Marele Premiu al Elvetiei si nu numai. Este din 1954, are un motor cu 8 cilindri in linie si 2.5 litri capacitate. Numarul de sasiu este 00006/54 (a sasea masina fabricata in 1954) si Juan Manuel Fangio a castigat si Grand Prix-ul Germaniei, nu doar pe cel al Elvetiei.
Dupa Al Doilea Razboi Mondial, masina era o adevarata revolutie in tehnologie: motor cu injectie, suspensie independenta pe ambele punti, cadru tubular, iar motorul era amplasat in asa fel incat pilotul sa stea cat mai jos in masina. A fost cea mai buna pe care a condus-o “El Maestro”. In cursa din Elvetia a lasat in spate un Ferrari la 59 de secunde.

Masina a fost scoasa din garaj o singura data in ultimii 30 de ani. Pe 12 iulie intra la licitatia de la Goodwood Festival of Speed. Pretul asteptat este de la 6 mil. euro in sus.

VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS