Dacia pierde teren pe piața europeană. Vânzările au înregistrat un declin de 34% în august, iar cota de piaţă a mărcii românești a scăzut la 3,9%, de la 4,8%
Dacia Duster
Vânzările de autoturisme Dacia au înregistrat, în august, un declin de 34% în Europa, iar cota de piaţă a producătorului de automobile a scăzut la 3,9%, de la 4,8% în perioada similară din 2019.
Datele statistice prezentate de Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) sunt valabile pentru statele din Uniunea Europeană, Marea Britanie şi ţările din Asociaţia Europeană a Liberului Schimb (EFTA), respectiv Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia.
Înmatriculările de autoturisme Dacia în Europa s-au cifrat luna trecută la 34.112 unităţi, în scădere faţă de perioada similară din 2019 (51.680 vehicule), scrie Agerpres.
Grupurile franceze Renault şi PSA Peugeot Citroen au raportat în august scăderi ale vânzărilor de 22,8% şi, respectiv, 19%, în timp ce grupul german Volkswagen AG a înregistrat un declin de 24,2%. Compania americană Ford şi grupul german Daimler AG au raportat luna trecută un recul al livrărilor de 13%, şi, respectiv, 17,4%.
În iulie, înmatriculările de autoturisme Dacia în Europa au scăzut cu 10,3%, la 47.282 unităţi.
În primele opt luni din acest an, livrările de autoturisme Dacia au înregistrat o scădere de 40,5% în Europa, iar cota de piaţă a producătorului de automobile a scăzut la 3,4%, de la 3,8% în perioada similară din 2019. Înmatriculările de autoturisme Dacia în Europa s-au cifrat la 247.581 de unităţi, în scădere faţă de perioada ianuarie - august 2019 (416.197 vehicule).
Grupurile franceze Renault şi PSA Peugeot Citroen au raportat scăderi ale vânzărilor de 34,5% şi, respectiv, 39,6%, în timp ce grupul german Volkswagen AG a înregistrat un declin de 30,6%. Compania americană Ford şi grupul german Daimler AG au raportat luna trecută un recul al livrărilor de 38,3%, şi, respectiv, 30,7%.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS