Cum vrea Renault sa impanzeasca tara cu masini electrice
Renault a conceput impreuna cu furnizorii de energie un proiect care va fi prezentat autoritatilor din marile orase ale Romanieie pentru a fi dezvoltata infrastructura necesara alimentarii masinilor electrice pe care constructorul auto intentioneaza sa le vanda aici.
Renault intentioneaza sa aduca in showroom-uri, la vanzare, incepand cu anul viitor, vehicule electrice, iar pana atunci pregateste terenul in 20 de mari orase cu peste 100.000 de locuitori.
Prin acest proiect, producatorul incearca sa convinga autoritatile locale sa dezvolte retele de statii de incarcare si sa cumpere masini electrice.
Renault a prezentat deja in Romania doua modele electrice Fluence ZE si Kangoo ZE aduse pentru a fi testate.
Strategia Renault prevede mai multe etape de penetrare a pietei romanesti.
Preturile orientative pentru cele douai modele sunt de 26.000 de euro pentru Fluence Z.E. si 25.000 euro pentru Kangoo Z.E.
Primul pas il constituie convingerea autoritatilor sa construiasca statii de alimentare. Apoi, in a doua etapa vanzarea de masini electrice institutiilor si companiilor.
Pe masura ce reteaua de statii se va dezvolta, masinile electrice vor devin din ce in ce mai atragatoare pentru publicul larg, mai ales in conditiile in care statul ofera subventii de 5.000 de euro la cumpararea unei astfel de masini.
Renault spune ca pentru inceput masinile electrice se vor adresa mai ales persoanelor juridice, insa cu cat numarul statiilor de incarcare este mai mare, cu atat vor deveni mai atragatoare pentru publicul larg.
Mai multe despre:
#masini electrice#Renault
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS