Coreea de Sud a suspendat vanzarea modelelor Volkswagen, implicate in scadalul Dieselgate. Nemtii ameninta cu "actiuni in instanta"
Coreea de Sud a suspendat, marti, vanzarea majoritatii modelelor Volkswagen AG, suspectate ca ar fi obtinut aprobare pe piata interna pe baza unor documente falsificate, transmite Reuters, preluata de Agerpres.
Guvernul a revocat certificarea a 80 de variante de modele VW, Audi si Bentley si a amendat Volkswagen cu 17,8 miliarde de woni (16,06 milioane de dolari) pentru ca ar fi falsificat documentele la testele privind nivelul emisiilor.
Oficialii Volkswagen au apreciat deciziile adoptate de autoritatile din Coreea de Sud ca fiind "prea severe" si au anuntat ca vor lua in considerare actiuni in instanta.
In total, 209.000 de vehicule VW nu mai sunt certificate pe piata din Coreea de Sud, aproximativ 68% din vehiculele vandute de grupul german din 2007, a anuntat Ministerul Mediului.
Ministerul Mediului din Coreea de Sud a informat recent ca a primit o cerere oficiala de cooperare de la Tribunal referitoare la o lista de 80 de modele ale grupului german care sunt suspectate ca ar fi primit aprobare de la autoritatile locale pe baza unor rapoarte falsificate privind nivelul emisiilor si eficienta consumului de combustibil.
Guvernul de la Seul a lansat o investigatie, dupa ce VW a recunoscut ca a falsificat rezultatele testelor de emisii poluante in SUA, astfel incat masinile cu motoare diesel apareau cu emisii mai scazute de oxid de azot, substanta care provoaca boli respiratorii si afecteaza mediul.
Volkswagen face obiectul unor investigatii in mai multe tari, dupa ce a recunoscut ca a echipat 11 milioane de vehicule vandute la nivel mondial cu un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 marci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi si Bugatti, dar si camioanele MAN si Scania.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS