Concedieri masive la al doilea mare producator auto din Europa. Valoarea de piata, mai mica decat a luat statul roman la privatizarea BCR
PSA Peugeot Citroen vrea sa concedieze in acest an pana la 10.000 dintre angajatii din Franta sau 10% din personalul din tara. Scaderea vanzarilor a fortat reduceri de costuri, a declarat marti un oficial sindical, citat de Bloomberg
"Numai in Franta, vor creste tinta pentru concedieri la 8.000 - 10.000", a declarat intr-un interviu pentru Bloomberg Christian Lafaye, liderul celui de-al doilea sindicat al angajatilor PSA.
Peugeot SA, al doilea mare constructor de automobile din Europa, anunta in noiembrie ca urma sa concedieze pe continent 6.000 de angajati. Cifra anuntata de liderul sindical reprezinta extinderea acestei masuri.
Directorul general al companiei, Philippe Varin, a declarat saptamana trecuta, intr-o intalnire cu sindicatele, ca producatorul auto trebuie sa-si creasca tinta de economii pentru acest an, de la 1 miliard de euro.
Vanzarile Peugeot in Europa au scazut In primele cinci luni, cu 15%, in timp ce piata auto in ansamblu s-a contractat cu 7,3%. Actiunile companiei au atins in luna iunie minimul ultimilor 23 de ani.
PSA avea, la finele anului trecut, putin peste 100.000 de angajati in Franta, respectiv 209.000 la nivel mondial.
Fabricile din Aulnay si Rennes sunt in pericol de a fi inchise, in linie cu strategia europeana a partenerului General Motors, a spus in iunie un alt lider sindical. GM a anuntat, la jumatatea lunii iunie, ca va inchide fabrica Opel din Bochum, Germania, la sfarsitul anului 2016.
Valoarea de piata a constructorului de automobile este de numai 2,7 miliarde euro, mai putin decat a luat statul roman la privatizarea BCR.
PSA a intrat in martie intr-o alianta strategica cu GM, grupul american devenind al doilea mare actionar Peugeot dupa familia fondatoare. GM a platit 320 milioane euro pentru un pachet de 7% din actiunile companiei franceze. Tot in martie, PSA a vandut actiuni noi de 1 miliard de euro actionarilor existenti si a anuntat vanzari de active, inclusiv renuntarea la o participatie la divizia profitabila de camioane Gefco. Venitul Peugeot pe angajat a fost anul trecut de 286.634 euro, fata de 317.432 euro la Volkswagen, cel mai mare constructor auto european, potrivit datelor Bloomberg, citate de Mediafax.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS