Cat platesc romanii pe an pentru reparatia masinii. 81% dintre soferi aleg service-urile
Un roman plateste, in medie, 1.120 de lei pe an pentru reparatia masinii, iar femeile achita mai mult fata de barbati arata un studiul VeziCatFace.ro.
Majoritatea romanilor (81%) aleg sa isi repare masina in service, 15% apeleaza la un mecanic particular, iar restul de 5% se ocupa singuri de aceasta operatiune. Acestia din urma scot din buzunar, in medie, 782 de lei/an, in timp ce costul mediu la un service se situeaza la valoarea de 1.270 lei anual, iar la un mecanic particular la 935 lei/an.
Pretul reparatiilor nu include reviziile anuale si costul anvelopelor.
In ceea ce priveste perioada, aceasta difera si in functie de locul unde se face reparatia. Daca proprietarul se ocupa singur de reparatie, aceasta dureaza, in medie, aproape 5 zile, pe cand daca va merge intr-un service, timpul va scadea la 4 zile pe an.
In ansamblu, piesele de schimb originale maresc costul reparatiei cu 22%.
Pretul mediu platit anual de catre un roman pentru reparatia masinii este de 1.120 lei. Acest cost difera in functie de tipul pieselor de schimb utilizate: reparatia cu piese aftermarket este de 965 lei, iar cel cu piese de la dezmembrari ajunge la 1.085 lei. Cel mai mare cost il au cei care folosesc piese originale: 1.180 lei pe reparatii anual.
Femeile platesc mai mult pe reparatii decat barbatii, costul mediu anual fiind de 1.200 de lei pentru prima categorie si de 1.100 de lei pentru cea de-a doua.
"Diferenta se poate explica si prin faptul ca 6% dintre barbati aleg sa isi repare singuri masina. De asemenea, si numarul de zile de reparatii pe an este mai mare in cazul femeilor. Masinile acestora au nevoie, in medie, de 5 zile de reparatii pe an versus 4 zile in cazul barbatilor", potrivit studiului.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS