Cand doi se bat, soferul castiga. Google si aplicatia mai tare decat Maps. Se schimba modul de mers cu masina
Cu acest business, Google isi indeparteaza colaboratorul in care a bagat 260.000.000 $.
Uber este unul din cele mai controversate business-uri moderne. Se activeaza si se opereaza prin aplicatii instalate pe telefonul mobil sau pe tableta. Teoretic, oricine poate fi sofer intr-un sistem de ride sharing (ex: 4inmasina.ro).
Guvernele si autoritatile din mai multe tari, precum Spania, Germania, Olanda si chiar si in State, vezi New York, l-au interzis. In primul rand pentru ca nu sunt percepute taxe si impozite, fiind un sistem in care soferii primesc banii printr-un cont Uber, in al doilea rand pentru ca nu exista garantie pentru siguranta pasagerilor.
Afacerea a inceput in 2009 si a explodat in sase ani. Acum valoreaza 40 de miliarde de dolari si are investitori si din Sillicon Valey. Mai mult, Uber a devenit o companie atat de puternica incat a inceput studiul si dezvoltarea unor masini autonome. Asa cum face si Google.
Iar Google s-a gandit, pe partea ei, sa-si dezvolte un sistem de ride sharing gen Uber. Aici e paradoxul, pentru ca Uber foloseste Google Maps, iar Google chiar a investit 260 mil.$ in Uber, in toamna 2013. Desi sunt doua companii foarte puternice, cu incredere in piata si investitori mari, economistii dau mai multe sanse unui serviciu ride sharing marca Google decat unor masini autonome dezvoltate de Uber. Google lucreaza de foarte mult timp la masinile autonome si face teste in mai multe state din SUA. Pentru un sistem de ride sharing Google e avantajata de propriile harti care sunt cele mai folosite in toata lumea.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS