Profitul companiei germane s-a situat la 1,74 miliarde euro, in aprilie - iunie 2014, fata de 1,76 miliarde in T2 din 2014. 

Vanzarile au urcat cu 20,2% in trimestrul II din acest an, la 23,93 miliarde de euro, datorita numarului record de automobile vandute si fluctuatiilor de curs valutar. 

Incetinirea din China ar putea determina revizuirea tintelor de profitabilitate in acest an.

La divizia auto, profitul inainte de taxe si dobanzi, excluzand elementele exceptionale, se va ridica la 8-10% din vanzari anul acesta, desi, "daca conditiile de pe piata chineza se inrautatesc, nu putem exclude un posibil efect asupra rezultatelor companiei", a estimat marti BMW.

Marja de profit a diviziei auto s-a redus la 8,4% in T2 din acest an, de la 11,7% in perioada similara din 2014. 

Profitul operational al grupului BMW a scazut cu 3% in perioada aprilie - iunie 2014, la 2,53 miliarde de euro (2,77 miliarde de dolari), in timp ce analistii se asteptau la 2,54 miliarde de euro. 

In T2 din acest an, marja de profit la divizia auto a BMW a scazut la 8,4%, fata de 11,7% in perioada similara din 2014, in timp ce rivalele Audi si Mercedes-Benz au raportat marje de profit de 9,9% si, respectiv, 10,7%. 

Recent, BMW si-a reafirmat obiectivul de a inregistra vanzari record in acest an, datorita lansarii a 15 modele noi sau modernizate Rolls-Royce, Mini si BMW.  Atat Audi, cat si Mercedes, si-au propus sa devanseze BMW in termeni de vanzari pana la finele deceniului si, in ultima vreme, au redus decalajul. 

IHS Automotive estimeaza ca, pe ansamblul acestui an, BMW isi va pastra titlul de lider cu 1,82 milioane de autovehicule vandute la nivel mondial, comparativ cu 1,7 milioane vehicule vandute de Audi si 1,6 milioane de Mercedes-Benz, transmite Agerpres.