Germanii si-au reafirmat obiectivul de a inregistra vanzari record in acest an, datorita lansarii a 15 modele noi sau modernizate Rolls-Royce, Mini si BMW. 

Brandul BMW a inregistrat luna trecuta un avans al livrarilor de 4%, la 159.129 de vehicule, datorita cererii solide de pe continentul american si a redresarii din Europa. Vanzarile MINI au urcat cu 18,3%, la 28.831 unitati. 

In China, cea mai mare piata auto din lume, vanzarile modelelor BMW si Mini au scazut in mai cu 4,2%. Aici BMW este sub presiune deoarece ritmul de crestere al economiei s-a atenuat. 

In SUA, livrarile au urcat in mai cu 4,3%, in timp ce pe piata europeana avansul a fost de 8,4%. 

In primele cinci luni ale anului vanzarile BMW au urcat cu 7,7%, la 890.937 vehicule. 

Brandul BMW a inregistrat un avans al livrarilor de 5,2% in perioada ianuarie-mai 2015, la 759.609 unitati, in timp ce MINI a raportat o expansiune de 25,9%, la 129.910 autoturisme. 

Profitul net al BMW a urcat cu 4% in primul trimestru din 2015, la 1,51 miliarde de euro.  Atat Audi, cat si Mercedes, si-au propus sa devanseze BMW in termeni de vanzari pana la finele deceniului si, in ultima vreme, au redus decalajul.  Cu toate acestea, IHS Automotive estimeaza ca, pe ansamblul acestui an, marca BMW isi va pastra titlul de lider cu 1,82 milioane de autovehicule vandute la nivel mondial, comparativ cu 1,7 milioane vehicule vandute de Audi si 1,6 milioane de Mercedes-Benz.