Audi, gata sa detoneze industria auto. Compania uriasa pe care vrea sa o inghita ca sa devina forta suprema de productie
Grupul Volkswagen pregateste mutarea care il va transforma in cel mai mare producator si detinator de branduri.
Grupul VAG (Volkswagen - Audi-Porsche - Seat - Skoda-Bentely – Lamborghini- Ducati-Scania – Italdesign Giugiaro) discuta de mai multi ani preluarea marcii Alfa Romeo. Intentia este sa vanda de patru ori mai mult decat o fac italienii acum.
Brandul, unul perceput premium in grupul FIAT, urmeaza sa fie cumparat de Audi - componenta forte a concernului german. Ideea e sa ajunga sub un brand de aceeasi valoare, iar Audi e singurul corespondent din grup la nivel Alfa ca pozitionare pe piata, performante si renume.
Ward’s Auto a publicat ca surse importante confirma intalniri intre Rupert Stadler (CEO Audi) si Sergio Marchionne (FIAT). Nemtii vor sa cumpere la pachet si o fabrica de subansamble (Magnetti Marelli).
Stern, publicatie germana, citeaza un purtator de cuvant de la FIAT si un reprezentant Audi care spun ca totul este un mare zvon fara substanta.
In caz ca exista ceva adevarat in toata povestea, tranzactia nu e chiar usoara si sunt cateva contraargumente acestui deal. In primul rand, FIAT a prezentat la Geneva prima masina construita si pentru piata americana, modelul 4C. Ar trebui sa fie practic modelul care porneste vanzarile Alfa in SUA dupa ce Fiat a preluat Chrysler. Totodata, italienii tocmai au incheiat un parteneriat de productie cu Mazda pentru urmatorul MX-5.
Alt motiv pentru care afacerea Audi-FIAT nu e foarte sigura e ca Sergio Marchionne incearca sa obtina niste imprumuturi de la banci pentru cumpararea restului de parti Chrysler. In acelasi timp insa, italienii au niste probleme cu datoriile, cu rezervele de cash si cu niste grupuri sindicale din uzinele americane. Analistii cred insa ca tocmai aceste probleme ar putea sa impinga Alfa spre Audi pentru un alt inceput.
In contractual final de preluare ar putea intra si fabrica Pomigliano d’Arco (Alfa Romeo). Nemtii vor infiinta un centru de dezvoltare in Italia pentru acest proiect.
Mai multe despre:
#Audi#producatori auto
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS