Lovitura sub centura pentru Audi. Noul A8, interzis in Statele Unite
Tehnologia se intoarce impotriva nemtilor. O lege veche de 45 de ani trebuie revizuita ca nemtii sa-si poata vinde masinile in SUA.
Anul acesta, la targul de electronica din Las Vegas, Audi a prezentat farurile care vor fi puse pe toate masinile incepand cu noul A8. Folosesc tehnologia Matrix si comuta de la sine intre faza scurta si cea lunga.
Niste senzori si camera-radar constata daca noaptea pe drum se apropie alte masini din sens invers. Cand e sesizata apropierea unui autoturism pe contrasens, LED-urile nu trec pe faza scurta, ci isi regleaza intensitatea, neexistand practic un nivel standard pentru fiecare faza (scurta si lunga). LED-urile revin la intensitatea de faza lunga dupa ce masinile se intalnesc.
Legea de circulatie din 1968 spune ca masinile trebuie sa aiba un comutator strict intre cele doua pozitii – faza lunga si faza scurta. Adica sa existe doua nivele clar deosebite, nu ceva intre. Practic, noile faruri Audi Matrix sunt undeva la mijloc, intre cele doua faze si isi tot modifica intensitatea in raport cu apropierea masinii de pe sens opus.
Stephen Berlitz, sef Audi pe inovatie in lumini, a spus ca noile tehnologii sunt suficient de destepte sa-si faca treaba foarte bine. Problema va fi discutata si de SAE (Society of Automotive Engineers) pana la sfarsitul anului si cele doua parti vor incerca sa gaseasca o solutie.
In Europa, Audi trebuie sa lanseze curand noul A8 – primul care va avea faruri Matrix. Pana la sfarsitul anului vor fi si alte modele noi cu aceasta tehnologie pe ele.
Un alt producator care lucreaza la ceva similar este Volvo (Active High Beam Control).
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS