Adevarul care loveste unde doare mai rau. Dispare pasiunea No. 1 pentru toti barbatii din lume
Rezultatele studiului ne arata destul de clar ca omenirea e gata sa treaca la urmatorul nivel.
Cisco System a facut un studiu din capitolul "satisfactia clientului" si a ajuns la niste concluzii care pentru multi sunt intr-un fel logice, iar pentru ceilalti sunt dureroase.
1.500 de oameni din cele mai importante 10 piete au raspuns “DA masinilor automate!” in proprtie de 57%. Ei si-ar dori sa ajunga oriunde intr-o masina personala care se conduce singura.
Cei din Brazilia vor asta cel mai mult, 96% din cei intrebati au raspuns pozitiv ideii de masina autonoma. India si China impart aceeasi idee pe locurile 2 si 3 cu 86%, respectiv 70%. Exista insa o problema cu Germania, Franta si Japonia, tari care nu ar fi de acord sa fie si copii in aceste masini atat timp cat soferul nu are control total in mers. Doar 6% din aceste trei tari ultracivilizate si-ar lasa copii in masini autonome.
Studiul a mai aratat si alte lucruri legate de piata auto. 47% dintre clienti inteleg, apreciaza si vor existenta unei comunicari virtuale atat in procesul de selectie al masinii, cat si in existenta ei pe autoturism. Conexiunea la internet, platforma de socializare si device-uri multimedia sunt utile oricand. Si inainte de cumpararea masinii, si in timpul folosirii ei.
Clientii vor sa fie in contact intre ei pentru ajutor si solutionarea problemelor si vor sa fie si cu dealership-urile sau direct cu reprezentantele oricand au nevoie de un sfat. 83% dintre cumparatori incep online procesul de alegere a masinii. Producatorii mai au insa de punctat la increderea cumparatorilor in site-urile de brand. Doar 61% au incredere 100% in ce se comunica pe site-urile oficiale. Cisco Systems (care a comandat studiul) crede insa ca e un procent bun in totalul de 78% de clienti care au incredere in contentul oficial pentru orice produs vandut online (nu doar masini).
O informatie utila pe care soferul modern o vrea la volan e pretul benzinei la diverse statii, actualizat continuu. 52% dintre cei chestionati vor instrumente de bord care sa le afiseze acest lucru. 46% vor sa stie pretul asigurarilor, 35% - disponibilitatea serviciilor de asistenta rutiera. Pentru costurile de intretinere, 62% ar plati pentru un device specializat care sa le calculeze automat variatiile de buget in functie de pretul benzinei, reparatii si alte costuri de intretinere. Proprietarii de masini sunt gata sa livreze si informatii personale intr-o comunitate online. 74% ar fi bucurosi sa le fie monitorizat stilul de condus pentru a obtine reduceri de la asigurari sau service-uri, iar 60% sunt de acord sa furnizeze date biometrice (amprente si ADN) pentru siguranta personala si a celorlalti.
Concluzia e ca soferul actual accepta si isi doreste sa fie online, sa imparta informatia despre masina si stil de condus cu orice comunitate de client si direct cu producatorul/vanzatorul care ii ofera garantie si asistenta.