Accident de lux pe net. Mercedes scapa detaliul care nu avea voie sa iasa din fabrica. Masina pentru cei mai bogati dintre pamanteni. VIDEO
Nemtii si-au dat seama prea tarziu si materialul a ajuns pe toate site-urile de stiri auto.
Productia noului S Klasse a inceput la Sindelfingen si PR-ul grupului s-a gandit sa monteze cateva imagini ca sa promoveze “evenimentul”.
Masina s-a lansat oficial acum doua luni si deja se stiu toate detaliile despre noua limuzina germana. Nu se stia insa despre un posibil S63 AMG – versiune ultrapotenta pentru cei mai bogati dintre pamanteni.
La finalul materialului din uzina se vede pe usa portbagajului unui S Klasse alb “S63” – indicativul modelelor AMG. Poate fi si un “accident” voit pentru pregatirea momentului in care Mercedes va anunta oficial S Klasse S63 – programat dupa unele zvonuri pentru 2014. Motorul ar trebuie sa fie un V8 biturbo de 5.5 litri si 580 de cai.
Au trecut 40 de ani de la primul S Klasse. S-au vandut 3.5 milioane de bucati de-a lungul perioadei. Cele mai importante institutii pentru masurarea calitatii le-au dat nemtilor de zeci de ori tot felul de premii pentru “cea mai” limuzina.
Brandul si modelul sunt atat de puternice incat pana si pe timp de criza s-au vandut excelent. In ultimul an, Mercedes a trimis la client 65.000 de unitati S Klasse.
Ultima generatie inainte de acest refresh s-a vandut in 500.000 de exemplare.
Noul S Klasse este prima masina din lume care nu are nici un bec. 500 de LED-uri lumineaza exterior-interior orice functie - faruri/stopuri/bord/gadget-uri. Lumina de led este mult mai odihnitoare, economiseste 0.05 litri la suta si poluarea scade cu 2 grame de CO2 la suta de km.
O functie electronica de ajutor si pentru siguranta este setarea automata a suspensiilor prin camerele de luat vederi care transmit computerului denivelarile drumului (Magic Body Control). In functie de nivelul solului, masina este coborata sau inaltata. Aceste informatii sunt completate cu cele de la ESP si ABS pentru determinarea suprafetei si reglarea duritatii articulatiilor (asfalt – uscat/ud, drum de tara, teren greu).
Pentru masajul din scaune s-a integrat tehnica pietrelor calde – folosita la spa-uri si la saloanele specializate. In spatar sunt 14 perne actionate electric. Optional se poate cumpara un pachet cu volan si cotiere incalzite.
Si aerul s-a schimbat in noul S Klasse. Nemtii folosesc un pachet special Air Balance care ionizeaza atmosfera si aromatizeaza aerul in 5 feluri.
Sistemele de siguranta active si pasiva includ Parking Assist, Lane Assist, Night View, Distronic Plus, Steering Assist, Brake Assist, Cross-Trafic Assist si Pre-safe Brake (recunoasterea pietonilor).
Dimensiunile au ramas aproape aceleasi. Lungimea pentru varianta scurta este 5.1 m, iar pentru cea cu ampatament lung – 5.25 m. Mercedes S Klasse 2013 este cu 2 cm mai inalt si cu 2.5 cm mai lat. Coeficientul de aerodinamica este si mai bun decat la modelul trecut si execptional pentru o masina atat de voluminoasa: 0.24.
Sistemul de sunet este Burmester, cu 3D surround. Are 24 de boxe cu amplificatoare individuale. Putera totala este 1540 W.
Noul S Klasse are doua display-uri de cate 30 cm diagonala pentru infotainment (navigatie/radio/cd si tot ce inseamna control multimedia) si pentru instrumentele de bord (ecran digital).
Pe acelasi subiect: