Studiu: Audi, BMW si Mercedes = 30% minciuna. Furaciunile nemtesti care ne costa 300 de euro/an si habar nu avem
Cifrele de consum si poluare pe care le comunica producatorii sunt complet ireale. Un studiu dens, aparut in uma cu cateva luni, arata cifrele reale de consum si cele comunicate de producatori, noteaza Worldcarfans.com. Diferentele sunt mari si in defavoarea proprietarului.
Standardele de testare pentru consumurile masinilor sunt vechi, iar fiecare producator vine cu “smecherii” – oprirea oricarui consumator (lumini/aer conditionat/muzica), baterii incarcate pe jumatate (greutate mai mica), lufturile din caroserie acoperite cu banda izolatoare pentru reducerea coeficientului de frecare si tot felul de alte “inginerii” pentru cifre oficiale mici.
Logic, nici datele despre poluare nu mai pot fi cele comunicate de producatori, atata timp cat cantitatea de combustibil arsa pe 1 km e cu totul alta.
International Council on Clean Transportation a facut niste masuratori in 500.000 de cazuri (masini personale si de companie). Cum era normal, diferentele de “g CO2/km” dintre ce spun producatorii si realitatea din strada sunt direct proportionale cu cele dintre consumurile reale si cele “fabricate”.
Diferenta medie este 25%. ICCT spune ca diferenta tot creste de la un an la altul, iar in 10 ani a urcat cu 15%. Asta probabil tot din cauza reperelor de testare neactualizate. Nemtii sunt producatorii cu cele mai mari ecarturi. BMW polueaza atmosfera cu 30% mai mult decat spune ca o face oficial, Audi cu 28%, iar Mercedes cu 26%. Cei mai cinstiti raman Toyota si PSA (Puegeot-Citroen), cu 15%, respectiv 16% diferente.
Costul mediu/proprietar din cauza acestor neconcordante este 300 euro/an in plus pentru carburant.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS