Potrivit companiei, măsurile sunt luate ca urmare a restricțiilor din partea autorităților române cu privire la circulația cetățenilor străini în România în cadrul eforturilor de limitare a epidemiei de coronavirus.

Toate celelalte operațiuni din România - București, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Constanța, Tîrgu Mureș și Satu Mare, rămân active, dar cu restricțiile impuse de diferitele țări către care Wizz Air operează de pe aeroporturile respective.

Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informați automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicația pentru mobil. Clienții vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziția de produse și servicii Wizz Air. Pasagerii pot alege rambursarea banilor – care va dura mai mult – și vor fi informați despre pașii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienții vor putea primi doar 100% din suma achitată inițial. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism – inclusiv agențiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenția de unde și-au cumpărat biletele”, mai precizează operatorul.

Informații despre epidemia cu coronavirus și schimările în programul de zbor al Wizz Air, generate de restricțiile pe care le impun țările europene, găsiți pe site-ul companiei.