Wizz Air declară război companiilor de linie. Cum vrea operatorul low-cost să revoluționeze transportul aerian în Europa
Wizz Air
Opratorul low-cost Wizz Air le cere companiilor aeriene clasice să nu mai opereze cu locuri libere la clasa business pe zborurile mai scurte de cinci ore.
Wizz Air, care susține că este compania aeriană cu cea mai mică amprentă de mediu din Europa, cere chiar interzicerea clasei business pe orice zbor scurt.
“Pasagerii de la business class contabilizează un impact dublu asupra mediului din perspectiva emisiilor, față de un pasager de la economy, iar industria este vinovată pentru menținerea unui sistem învechit și ineficient. Regândirea sistemului trebuia să aibă loc cu mult timp în urmă. Wizz Air le solicită companiilor aeriene să își ia angajamentul de a interzice călătoria la clasa business pentru orice zbor mai scurt de cinci ore. Vremea călătoriilor în stil vechi a trecut, la fel și a clasei business”, susține Wizz Air.
“Wizz Air este dedicată aviației sustenabile și lansăm un apel către companiile tradiționale să își desfășoare activitatea într-o manieră responsabilă și să înceteze să mai opereze cu locuri libere pe zborurile scurte. Industria în ansamblu trebuie să fie mai agresivă și să interzică clasa business pe zborurile scurte. Totodată, lansăm un mesaj către pasageri să facă alegeri informate când își rezervă un zbor. Vremea călătoriilor în stil vechi a apus, la fel și clasa business”, a declarat József Váradi, CEO Wizz Air Holding.
Potrivit companiei, Wizz Air operează în prezent cu cel mai mic nivel de emisii de CO2/pasager dintre toate companiile aeriene competitoare – 56,8g/pasager/km în octombrie 2019.
“Modelul de business ultra low cost WIZZ se bazează pe un grad de încărcare crescut (95% în primul semestru din 2020) și o configurație optimizată de cabină, pentru a face transportul aerian sustenabil și pentru a reduce cât mai mult posibil emisiile de CO2/pasager. Wizz Air s-a angajat să reducă în continuare emisiile cu 30% pentru fiecare pasager în următorii 10 ani și lansează un apel către alte companii să facă la fel. Este o problemă a industriei ce necesită soluții la nivel de industrie. Piața aeriană trebuie să fie în ansamblu mai agresivă în ceea ce privește obiectivele pentru a face cu adevărat diferența”, mai explică operatorul din Ungaria.
Wizz Air mai informează că și-a luat angajamentul să își dezvolte flota cu modele de ultimă generație din familia Airbus și are o comandă fermă de 268 dintre cele mai eficiente aeronave cu un singur culoar din lume. Flota din prezent a companiei are o vârstă medie de 4,5 ani, fiind practic una dintre cele mai tinere flote de aeronave din lume.
Wizz Air este cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est, care operează o flotă de 120 aeronave Airbus A320 şi A321 şi oferă mai mult de 700 de rute de la 25 de baze, ce asigură conexiunea între 152 de destinaţii din 44 de ţări. Wizz Air are peste 5.000 de angajați, iat în ultimele 12 luni a transportat 38 de milioane de pasageri.
Wizz Air este listată la London Stock Exchange cu abrevierea WIZZ și este inclusă în calculul indicilor FTSE 250 și FTSE All-Shares. Wizz Air este membră a Asociației Internaționale a Transporturilor Aeriene (IATA) și a Operational Safety Audit (IOSA), companie de referință la nivel global în ceea ce privește recunoașterea siguranței companiilor aeriene.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS