Una dintre cele mai mari companii aeriene low-cost din Europa se intoarce pe Otopeni
Una dintre cele mai mari companii aeriane low-cost din Europa se intoarce in Romania. EasyJet revine pe aeroportul international Henri Coanda (Otopeni) din 17 octombrie, cu zboruri catre Londra (Gatwick).
Compania britanica aeriana EasyJet va opera curse pe ruta Bucuresti (Otopeni) - Londra (Gatwick), de patru ori pe saptamana, anunta operatorul low-cost pe site-ul oficial. Zborurile vor fi operate in zilele de luni, joi, vineri si duminica.
Compania aeriana a intrat prima oara pe piata locala in 2007, operand zboruri catre Milano, Madrid si Londra, la care a renuntat insa la sfarsitul lui 2011.
Pe ruta Bucuresti-Londra, operatorul britanic concureaza cu ceilalti doi jucatori low-cost de pe piata, prezenti in top 3 companii aeriene din Romania, dupa numarul de pasageri transportati, Wizz Air si Blue Air, dar si cu transportatorul national TAROM si cel din Regatul Unit, British Airways.
Tarifele anuntate de compania easyJet pornesc de la 38,95 euro pe segment, iar biletele se pot achizitiona online de pe site-ul operatorului. De altfel, tarifele percepute de britanici sunt foarte apropiate de cele practicate de principalii competitori, jucatorul romanesc Blue Air si compania ungara Wizz Air.
In urma unei simulari realizate de incont.ro pe site-urile celor trei operatori, in perioada 17 octombrie – 10 noiembrie, cel mai mic pret al unui bilet dus-intors se regaseste la Blue Air, 109,8 euro, daca plata se face cu cardul, si 99,8 euro, daca plata se face prin depunere de numerar la o sucursala bancara. La Easy Jet, biletul ajunge la 96,75 lire sterline, daca plata se face cu un card de debit, respectiv 99,17 lire, daca plata se face cu un card de credit. La Wizz Air, tariful ajunge unei calatorii ajunge la 152,27 euro.
EasyJet este unul dintre cei mai mari jucatori aerieni low-cost din Europa, care zboara in 100 destinatii din 30 de tari. Anul trecut, EasyJet a raportat vanzari de 1,4 miliarde de lire sterline si pierderi de 112 milioane de lire, potrivit unui raport al companiei, publicat pe site. Operatorul a fost infiintat in 1995 de Sir Stelios Haji-Ioannou si are sediul pe aeroportul Luton, din Londra.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS