Un nou tronson de autostrada va fi gata luna aceasta. Cand ar putea fi deschis traficului
Lucrarile la lotul 2 al autostrazii Nadlac-Arad se vor incheia luna aceasta, sustine Adrian Adler, directorul de proiect.
"Lucrarile la lotul 2 al autostrazii Nadlac-Arad, cuprins intre Pecica si Arad, sunt aproape de finalizare. Practic, conform termenului prevazut in contract, toate lucrarile vor fi incheiate pana la sfarsitul lunii iunie sau chiar mai devreme. De asemenea, sunt avansate si lucrarile la granita cu Ungaria, acolo unde este in curs de amenajare noul punct de trecere a frontierei, care va fi finalizat tot in cursul lunii iunie", a declarat Adrian Adler, transmite Agerpres.
El a anuntat marti ca a fost pus covorul asfaltic pe toata lungimea tronsonului, iar in prezent se lucreaza la montarea parapetilor, a gardurilor de protectie si a panourilor de antifonare.
Adrian Adler a precizat ca, deocamdata, conducerea CNADNR nu a stabilit data la care autostrada va fi deschisa traficului, insa este posibil ca acest moment sa coincida cu realizarea jonctiunii de la frontiera, cu autostrada din Ungaria, in iulie.
In context, Adler a precizat ca si partea maghiara a ajuns deja cu autostrada pana la frontiera, asfaltul fiind deja marcat.
Lotul 2 al Autostrazii Nadlac-Arad are o lungime de 16,6 kilometri, sase kilometri au fost deja deschisi circulatiei in decembrie 2014, odata cu primul lot, pentru a exista legatura intre DN 7 si soseaua de mare viteza. Practic, CNADNR mai trebuie sa deschida traficului cei 10,6 km ramasi, cuprinsi intre DN 7 Pecica si Arad.
Autostrada Nadlac-Arad a fost impartita in doua loturi, cu o lungime totala de aproape 39 kilometri. Initial, lotul 1 a fost adjudecat de asocierea romano-portugheza Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 115,8 milioane de euro, iar lotul 2 a revenit Alpine Bau, valoarea contractului fiind de 124,45 milioane de euro.
Lucrarile de constructie pentru cele doua tronsoane au fost deschise in octombrie 2011, termenul de executie fiind de un an si jumatate. La finele anului 2012, CNADNR a reziliat contractul pentru construirea lotului 1 al autostrazii, motivul principal fiind intarzierea lucrarilor, atribuind, in luna decembrie 2013, asocierii italo-germane Astaldi-Max Boegl, un contract de 308 milioane de lei (69 de milioane de euro), cu TVA, pentru finalizarea acestora. CNADNR a reziliat pe 9 iulie 2013 si contractul de proiectare si executie a lotului 2, dupa ce firma Alpine Bau Gmbh din Austria a intrat in insolventa. Compania a comunicat, la vremea respectiva, ca stadiul de executie a lucrarii era de 84,75%, licitatia pentru finalizarea lucrarilor fiind atribuita tot asocierii italo-germane Astaldi - Max Boegl.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS