Amenzi de milioane de euro pentru intarzieri la finalizarea autostrazilor. Statul promite inca 100 km de sosele de mare viteza, in acest an
Compania Nationala de Drumuri ameninta cu penalizari firmele care intarzie darea in exploatare a soselelor de mare viteza. Pentru cel mai important coridor de autostrazi care trebuie sa lege Romania de Uniunea Europeana au fost date deja primele sanctiuni.
Pe o jumatate din autostrada Lugoj-Deva ar fi trebuit sa gonim deja cu 130 de kilometri la ora inca din aprilie. Va fi gata luna aceasta, promit din nou autoritatile.
Vorbim de 27 de kilometri. Santierul a inceput in 2011, iar acum este gata in proportie de 84 la suta.
Din pacate, darea in exploatare a acestei bucati de sosea este un lucru bun, insa facut pe jumatate. Abia reusesc sa se obisnuiasca pe autostrada, ca soferii vor trebui sa iasa de pe ea intr-un drum national.
De fapt, intreg coridorul patru arata ca un puzzle neterminat. Cei care vin in tara, prin Nadlac, merg pe drum national pana la Arad. De aici, la Timisoara, pe autostrada, dar de la Timisoara la Deva din nou se inghesuie pe un drum national. Iar de la Deva la Sibiu doar jumatate de drum poate fi facut pe autostrada.
Ca sa-i oblige sa respecte termenele, autoritatile ameninta cu amenzi. Constructorul de pe autostrada Lugoj-Deva are de plata 6,3 milioane de euro.
Deocamdata, firma amendata nu a comentat penalitatea. De altfel, nu este pentru prima data cand constructorii de autostrazi sunt penalizati.
Pentru autostrada Bucuresti-Ploiesti, de 62 de kilometri, statul roman a platit peste 430 de milioane de euro. Cum aceasta sosea de viteza nu a fost gata la timp, Compania Nationala de Autostrazi a anuntat ca facturat penalitati de intarzieri. Si anume 3 milioane de euro. Asta inseamna doar 0,69 la suta din valoarea intregii lucrari.
In acest an, statul roman promite soferilor ca vor circula pe 100 de kilometri noi de autostrada.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS