Trenurile groazei: peste 30 de ore de la Timișoara la Mangalia: Călător: ”Nu mai am putere nici să respir”
            Călătorie de coşmar pentru zeci de pasageri care au ales să meargă cu trenul spre mare.        
        Un interRegio care a plecat duminică seara la ora 19:30 pe ruta Timișoara - Mangalia, a ajuns la destinaţie azi-noapte după ora 00:00. Adică după mai bine de 30 de ore!
	O situaţie incredibilă, la care s-a ajuns și din cauza inundaţiilor care au afectat terasamentul căii ferate în zona Mehedinti-Dolj. În tot acest timp călătorii au primit câteva sticle cu apă şi sandvişuri din partea angajaţilor CFR.
	Călătorii au pornit la drum duminică seara în jurul orei 19:30, din Timişoara cu destinaţia Constanța. Din cauza inundaţiilor provocate de ploi, trenul a fost oprit însă la Craiova.
	Tot acolo, a ajuns un alt tren care circulă pe ruta Arad-București. După 3 ore de aşteptare cele două trenuri au fost unite şi întoarse spre gara Lugoj de unde au plecat luni dimineaţă spre Capitală. În final după aproape 30 de ore de groază, trenul a ajuns aseară în Gara de Nord.
		Călătoare: ”Am plecat din Timişoara la 7 şi 20 şi am ajuns în seara asta la 9 şi ceva. Cred că nu mai pot, nu mai am putere nici să respir.”
	
		Călător: ”Deci am plecat de la 19:49 şi am ajuns la ..cât 27 de ore, niciodată nu credeam, ajungeam nu ştiu unde. Păi 27 de ore, vă imaginaţi, ca de la Moscova la Vladivostok.”
	
		După ce că au petrecut ore bune pe drum, o parte dintre călători s-au plâns şi de lipsa condiţiilor din tren.
	
		Călătoare: ”N-am dormit deloc, n-am avut aer, apa, totul a fost foarte naşpa, sincer, nu ne-am aşteptat la aşa ceva, nu am avut ruta să ne întoarcem înapoi ”
	
		Călător: ”Ca-n România. E frumos aşa, să n-ai WC-uri funcţionale, să nu ai apă la WC-uri, să nu ai nimic? Greu căldura, mizerie..”
	
		Părerile sunt însă împărţite. Deşi drumul a fost lung şi greu de suportat, oamenii povestesc că au primit ceva de mâncare, dar şi apă.
	
		Călătoare: ”Ne-au dat apă şi ceva de mâncare. N-a fost rău, a fost bine până aici. Greu oricum, să stai o zi şi o noapte, de aseară de la 8, e mult ”
	
		Călătoare: ”Am fost servită cu apă plată, cu tot ce am avut nevoie. Nu ştiu dacă celelalte persoane au fost mulţumite, da eu am fost. ”
	
		Într-un final, trenul a ajuns în Gara de Nord, iar o parte dintre călători au coborât. Cât timp trenul a strationat, cei care aveau drum spre Constanța au mai primit din partea angajaţilor CFR, câte o sticlă de apă.
	
		După o pauză de aproximativ 20 de minute, trenul şi-a continuat drumul spre Mangalia, unde au ajuns după un total de 36 de ore, unii bucuroşi că au reuşit să sfârşească cu bine călătoria, alţii revoltaţi dar cei mai mulţi epuizaţi după zecile de ore petrecute în tren.
	
		Călătoare: ”De 35 de ore călătorim. Am plecat de două ori de la Deva şi trebuia să ajungem luni dimineaţă la ora 8. ”
	
		Călătoare:”Am plecat din Deva duminică după-masa şi am călătorit 36 de ore sau cât or fi până acum. Poate mai mult.”
	
		Turiştii vor încerca acum să-şi recupereze banii pentru biletele de călătorie.
            
                    Pe acelasi subiect:
		
            
        
        
        
        	        
    
 VOYO

  RON
  RON
  RON
  RON
                                
	(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
            
                                ”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”            
                                
	România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
            
                                
	Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
            
                                
	Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
            
                                Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa            
                                
	(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
            
                                
	(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
            
                                
	Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT 
            
                                Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate            
                                Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing            
                                Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea            
                Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături            
                                                        
	Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
                            
                                                        
	UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
                            
                                                        
	Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent
                            



 RSS