Toate trenurile vor avea aer conditionat. Seful CFR Calatori: Costurile per vagon ar putea atinge si 400.000 lei
CFR Calatori vrea sa doteze toate trenurile cu aer conditionat, in baza unui ordin de ministru, care prevede ca, pana in 2017, climatizarea sa fie asigurata in toate garniturile, inclusiv in cele de tip Regio, a declarat directorul general Iosif Szentes.
"Pe perioada de vara, au fost foarte multe reclamatii referitoare la aerul conditionat (in trenuri - n. r.), foarte multe probleme. Majoritatea s-au rezolvat in timpul parcursului, insa unele chiar nu au putut fi rezolvate, iar in aceste situatii s-au luat masuri de a muta calatorii in alte vagoane, pe locurile ramase libere, unde clima functiona corespunzator. Sa speram ca aceste deficiente nu vor mai aparea. Acum avem si fonduri alocate pentru a realiza licitatii numai pentru clima si trebuie sa mai tinem cont de un lucru care ne preseaza: din 2017 trebuie sa avem toate vagoanele, inclusiv trenurile Regio, cu clima in functiune. Este un ordin al ministrului, 723 din 2015, care modifica alt ordin al ministrului Transporturilor, nr. 153 din 2011, care prevede acest lucru, iar noi deja am inceput pregatirile", a explicat seful CFR Calatori.
Dotarea unui vagon cu aer conditionat poate ajunge pana la 400.000 de lei, daca nu exista instalatia.
In majoritatea trenurilor Regio este prezent aerul conditionat, desi acest lucru devine obligatoriu abia din 2017. In prezent, in jur de 230 de vagoane necesita instalarea climei.
"Pana acum, nu era obligatorie asigurarea climatizarii in trenurile Regio. Noi, in majoritatea trenurilor Regio, am asigurat acest serviciu, chiar daca nu era obligatoriu. Avem in continuare in jur de 230 de vagoane care necesita dotare cu clima si pe care, in programul pe care l-am lansat incepand de anul viitor si pana la punerea in aplicare a acestei restrictii impuse de OMT 723, o sa le realizam", a adaugat el.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS